niedziela, 21 kwietnia 2013

Rozdział 46.

Ledwie dotarłam do domu. Jak tylko przekroczyłam jego próg, natychmiast ściągnęłam z siebie bluzę i rzuciłam ją na ziemię, gdzie chwilę wcześniej powędrowała torebka. Trochę się już uspokoiłam. Mimo że wciąż byłam cała rozdygotana, to mój stan był nieporównywalny z tym, kiedy opuściłam mieszkanie Harry'ego. Nie miałam ochoty, żeby ktokolwiek na mnie patrzył w takim stanie, więc zamiast zatłoczonego autobusu wybrałam pieszą podróż do domu. Lekki wiatr zdawał się koić moje nerwy, przy okazji osuszając mokre od płaczu policzki. Bez przerwy zadręczałam się tym co zostało powiedziane, a raczej tym co nie zostało powiedziane. Oklapłam na zimnej posadzce i zaczęłam rozwiązywać swoje buty. Pragnęłam tylko jednej rzeczy, znaleźć się w moim łóżku i jakimś cudem odpędzić od siebie to wszystko co się stało, odpłynąć w nieświadomość. Moja uwaga została natychmiast odwrócona, kiedy usłyszałam gwałtowne walenie w drzwi wejściowe. Kompletnie się tego nie spodziewałam, dlatego głośny dźwięk sprawił, że lekko podskoczyłam. Harry.
Natychmiast się podniosłam i po chwili zmagania się z zamkiem otwarłam drzwi. Kiedy wychyliłam głowę nie zobaczyłam, tego kogo miałam nadzieję widzieć. Przede mną stał zdyszany Tom, krople potu błyszczały na jego czole. Wyglądał jak połączenie obrazu desperacji i strachu.
- Tom? Co się dzieje? - zapytałam z niepokojem.
Duża ręka oplotła moje ramie.
- Musisz iść ze mną. - rzucił szybko.
- Po co? Co się dzieje? Gdzie jest Harry?
Mój głos zdecydowanie zdradzał wszelkie oznaki lekkiej paniki, załamując się kiedy z trudem zadawałam ostatnie pytanie. Mój Boże... Harry.
- Chodź ze mną, wytłumaczę ci wszystko po drodze.
Nie czekając dłużej chwyciłam klucze z torebki i szybko zamknęłam za sobą drzwi. Ruszyłam za Tom'em prosto do samochodu, który cały czas podczas naszej krótkiej rozmowy, stał z odpalonym silnikiem na poboczu. Wskoczyłam na miejsce pasażera, auto już pędziło ulicą zanim zdążyłam zapiąć swój pas. Ze zniecierpliwieniem patrzyłam na Tom'a, żeby w jakiś sposób wytłumaczył mi to, co się właśnie dzieje.
- Bo, on stracił nad sobą panowanie. Wyszedł szukać Scott'a.
Żołądek wywrócił mi się na drugą stronę, a palce mocno zacisnęły na materiale siedzenia, kiedy dotarły do mnie jego słowa.
- Tom. - wiedziałam, że to jeszcze nie wszystko, dlatego chciałam żeby kontynuował.
- Znalazł go.
Nigdy, w całym moim życiu, nie doświadczyłam takiej jazdy samochodem. Serce podchodziło mi do gardła, a puls przyspieszał jak oszalały. Tom nie zdejmował nogi z gazu. Dotarliśmy na przedmieścia. Jak tylko samochód stanął w miejscu, momentalnie z niego wyskoczyłam i pobiegłam w stronę wejścia do nieznanego mi baru, do którego jak wcześniej powiedział mi Tom, swego czasu, często przychodził Harry. Ilość bójek wywołanych spożyciem alkoholu, skutecznie odciągnęła mnie od jego picia na całą resztę mojego życia.
- Bo, czekaj!
Moje dłonie mocno popchnęły ciężkie drzwi. Przeciskałam się miedzy ludźmi rozwijającymi swoje kontakty towarzyskie. Moje oczy desperacko wypatrywały chłopaka z kręconymi włosami. W tamtej chwili najmniej obchodziło mnie to, że moje wyznanie nie zostało odwzajemnione przez Harry'ego. Pragnęłam jedynie znaleźć go i powstrzymać, zanim zdąży zrobić coś głupiego.
W jednej chwili mój wzrok zawisł na dwóch wysokich mężczyznach. Wiedziałam, że to był Harry. Mimo, że jego miękkie loki ukryte były pod kapturem ciemnej bluzy, to jego postawna sylwetka, była czymś z czym byłam bardzo dobrze zaznajomiona. Duże dłonie zaciśnięte były na koszulce Scott'a ciągnąc go przy ścianie wąskiego korytarza w stronę wyjścia przy łazienkach. Byli praktycznie tego samego wzrostu, budowę ciała też mieli podobną, ale Scott był niczym w porównaniu z pięknym mężczyzną, który aktualnie mierzył go lodowatym spojrzeniem.
Podskoczyłam, kiedy Harry podniósł Scotta z jego pochylonej pozycji, tylko po to, by zaraz przycisnąć go z wielką siłą z powrotem do ściany. Ręka na moim ramieniu odwróciła moją uwagę od przerażającego widoku. Tom podążył za moim wzrokiem, dostrzegając swojego przyjaciela, niezważającego na nic, całkowicie skupionego na osiłku, którego ciągnął wzdłuż zaciemnionego korytarza. Ruszyłam za nimi, żaden z nich nie miał pojęcia, że ja i Tom tam jesteśmy. To znowu się działo. Harry znowu stracił nad sobą panowanie, tak samo jak w ogródku swojej mamy i wtedy, na ringu.
Drzwi ewakuacyjne otwarły się z hukiem uderzając o zewnętrzną ścianę. Zimne, nocne powietrze wypełniło wąski korytarz. Szłam za Tom'em, który szybko mnie wyprzedził. Nie zdążyłam całkiem wyjść z pubu, zanim Harry wymierzył mocny cios w brzuch Scott'a, na co ten zgiął się w pół i zachwiał na własnych nogach.
- Jesteś pierdolonym śmieciem. - wycedził przez zęby Harry - Jaki facet bije kobietę?!
Tom starał się wepchnąć mnie z powrotem do baru, powtarzając pod nosem, że nie powinien był mnie tam przywozić. Nie ruszyłam się z miejsca, nie mogłam oderwać wzroku od tego co działo się przede mną. Dłoń Harry'ego zacisnęła się na ramieniu Scott'a, przytrzymując go w miejscu, kiedy gwałtownie uniósł kolano wymierzając kolejny, bolesny cios w brzuch wytatuowanego mężczyzny.
- Błagam cię, Tom. Powstrzymaj go.
Stałam, cała się trzęsąc, kiedy chłopak, który potrafił być tak delikatny i opiekuńczy z wielkim impetem posyłał kolejne uderzenia na osłabionego już faceta, który przyprawił moją skórę o kilka siniaków. Scott wydawał się taki potężny, kiedy stał na przeciwko mnie. Teraz wcale nie przypominał tego samego człowieka, który był u mnie w pracy. Zwijał się z bólu i słaniał na nogach, kiedy pięść Harry'ego bez przerwy lądowała na jego szczęce.
Tom od razu posłuchał mojej prośby, chwytając bruneta za ramię i starając się go odciągnąć. Obserwowałam jak Harry odpycha go od siebie. Był zbyt zaabsorbowany chęcią sprawienia bólu swojemu przeciwnikowi, żeby zorientować się kto stara się go powstrzymać. Tym razem Scott otrzymał silne kopnięcie w ramię. Zawył z bólu, powoli staczając się w agonię. Nie zdziwiłabym się gdyby wyszedł z tego z kilkoma złamanymi kośćmi. Jeżeli w ogóle by z tego wyszedł. To w jaki sposób Harry się nad nim pochylał, było czymś przerażającym.
Nie dużo brakowało i to wszystko zaszłoby za daleko. Ruszyłam w stronę trzech mężczyzn, zdesperowana żeby coś zrobić, cokolwiek. Stanęłam w pół kroku, kiedy Tom zatrzymał mnie ręką i bezgłośnie powiedział, żebym się odsunęła.
- Wykończę cię, kurwa! - krzyknął Harry.
Dłonią zakryłam usta, żeby powstrzymać wydostające się z nich łkanie. Wściekłość bijąca od Harry'ego wywołała ciarki na całym moim ciele. Tym razem Tom był bardziej stanowczy.
- Stój! Harry, uspokój się, Bo się ciebie boi.
Znajomy odcień zieleni spoczął na mojej twarzy, kiedy Tom siłą odwrócił Harry'ego w moją stronę. Przez ułamki sekund wyglądał na kompletnie zagubionego, zanim jego rysy ponownie się zaostrzyły.
- Zabierz ją stąd. Nie chcę żeby na to patrzyła.
Gorączkowo pokręciłam głową, a ciemne fale opadły na moją twarz.
- Stracisz ją. Harry, stracisz najlepszą rzecz, jaka przydarzyła się w twoim życiu, jeżeli teraz nie przestaniesz!
Z kostek jego palców kapała krew. Jej czerwień symbolizowała niebezpieczeństwo. To co wszyscy dookoła mi powtarzali. Harry był niebezpieczny. Był kompletnie wyzuty z emocji, kiedy tępo wpatrywał się w moje oczy. Słowa Tom'a wyznaczyły jakąś niewidzialną barierę, która powstrzymywała Harry'ego od zadania kolejnego ciosu, który z pewnością pozbawiłby Scott'a przytomności. Podczas gdy uwaga Harry'ego została na moment odwrócona, ten znalazł sposobność ucieczki. Chwiejąc się podniósł z ziemi i niepewnym krokiem ruszył w kierunku głównej drogi. Przez cały ten czas Scott nie odezwał się ani słowem. Może wreszcie dotarło do niego, że nigdy nie wygra. Gdyby nie ja i Tom to z całkiem prawdopodobnym jest, że opuścił by to miejsce w czarnym worku.
Harry z całej siły przytrzymywany był, żeby tylko nie odwrócić się w stronę wytatuowanego mężczyzny. Tom mocno trzymał go za ramiona. Nie zniósłby widoku uciekającego Scott'a. Pragnął jedynie wyrządzić mu jak największą krzywdę. Nawet z dość odległego miejsca w którym stałam, słyszałam jak powtarzane jest moje imię. Tom starał się go uspokoić, zapobiec kolejnej fali złości, która w każdej chwili mogła nadejść.
Mijały kolejne minuty, czułam tylko strach. Słyszałam jak oddech Harry'ego powoli się uspokaja. Tom puścił jego ramiona, wtedy Harry na mnie spojrzał. Poczułam pogardę do samej siebie, kiedy zrobił krok w moim kierunku, a ja bezwiednie cofnęłam się, żeby nie mógł się zbliżyć. Chłopak z niepokojem spojrzał na Tom'a, który momentalnie stanął przy moim boku.
- Zabiorę ją do domu. - powiedział spokojnie Harry.
Instynktownie przesunęłam się za wysoką sylwetkę Tom'a, uciekając od zrozpaczonego wzroku mojego chłopaka. Zraniło go to. Bolało go, że czuje się bezpieczniejsza z kimś innym niż on.
- To chyba nie najlepszy pomysł, stary. Wydaje się jeszcze trochę roztrzęsiona. - Tom pochylił się do przodu, lekko ściskając ramiona Harry'ego, dodając mu otuchy.
Strach błysnął w jego zielonych oczach, kiedy głośno przełknął ślinę.
- Daj mi się z nią pożegnać. - powiedział cicho.
Poniósł swój wzrok na Tom'a, kiedy ja ciągle stałam osłonięta jego postawnym ciałem. Zmarszczył czoło, a jego głos stał się głębszy.
- Tom, ona nadal jest moją dziewczyną.
Poczułam się niemal tak, jakby stała tam nago, kiedy wysoka sylwetka zniknęła z przede mnie. Spuściłam głowę nie będąc przygotowana na taki bliski kontakt z osobą, która jeszcze chwilę temu kipiała złością. Łzy niebezpiecznie zadrżały przy końcach moich oczu, kiedy obserwowałam jak chłopak wyciera zakrwawione ręce w swoje jeansy. Chwilę później delikatnie uniósł moją brodę do góry.
Nie mogłam tego pojąć, wyglądał jak anioł. Błyszczące oczy, pełne, różowe usta. Jak nieokiełznana złość mogła wypływać od kogoś o tak zapierającym dech wyglądzie? Ostrożnie odsunęłam jego ciepłą dłoń od mojej twarzy. Podniosłam rękę i zsunęłam z jego głowy kaptur, uwalniając rozproszone wiatrem loki. Kiedy tak mu się przyglądałam z grozą odkryłam czerwone kropki na dekolcie białej koszulki, która wystawa spod bluzy.
Głośno przełknęłam ślinę, kiedy niepewnie pochylił głowę na co w odpowiedzi z łatwością odwróciłam wzrok. To nie był pierwszy raz, kiedy uchyliłam się od jego pocałunku. Harry zamarł w miejscu, a jego twarz wyrażała jedynie wewnętrzny ból. Po chwili poczułam jego ciepłe usta przy końcu moich. Nie musiał pochylać się bardziej, żeby jego wargi znalazły się przy moim uchu. Usłyszałam jego szept.
- Kocham cię, Bo.
Oddech uwiązł mi w gardle. Poczułam ciepło jego policzka przy swoim, kiedy przysunął się bliżej. Jego niespodziewane wyznanie wprawiło mnie w całkowite osłupienie.  Nigdy nie słyszałam, żeby ktoś mówił coś z tak czystą emocją.
- Powiedz to. - szepnął błagalnym tonem - Proszę cię, powiedz, że mnie kochasz.
Ciarki przeszły po moim ciele, kiedy chwycił moją dłoń rozsmarowując na niej reszki krwi ze swoich palców. Ze strachem w oczach spojrzałam na Tom'a, który momentalnie ruszył w naszą stronę zaalarmowany moim niemym wołaniem. Harry cofnął swoją rękę w poczuciu porażki. Tom nie był w stanie zastąpić rozdzierającej pustki, kiedy delikatnie odsunął mnie od Harry'ego. Brązowe oczy starały się odszukać moje, którymi raz za razem wracałam na pięknego, zakrwawionego anioła.
- Idź i czekaj na mnie przy drzwiach.
Skinęłam głową i zrobiłam jak powiedział. Dotarłam za róg, ale zaraz przylgnęłam do ściany całym ciałem starając się usłyszeć ich dalszą rozmowę.
- Kurwa.. Straciłem ją.
Ślepo wsłuchiwałam się w ich wymianę zdań.
- Nie, nie... Ona jest po prostu w szoku. Nie martw się, dojdzie do siebie. - Tom starał się go pocieszyć.
- Boi się mnie, widziałem to w jej oczach. Nie chciała żebym ją dotykał.
- Bo da sobie radę. Jest silniejsza, niż jej na to pozwalasz.
Nastąpiła kilkusekundowa cisza.
- Kocham ją.
Chwyciłam zimną cegłę i zaczepiłam się za nią palcami, lekko wychylając głowę. Harry stał z opuszczoną głową, by po chwili spojrzeć na Tom'a. Głośne westchnięcie z urwanego oddechu wyrwało się z moich ust, kiedy jego wzrok powędrował prosto na moją twarz. Był rozdarty, nie miał pojęcia co ma teraz zrobić.
- Zadzwoń do mnie, jak będzie już w domu. Bezpieczna.
- Jasne.
- Dzięki, Tom. Za wszystko.
- Nie ma problemu.
Obserwowałam jak się żegnali. Harry z zaciekawieniem patrzył, jak wyłaniam się zza rogu w przypływie nagłej odwagi. Spotkałam się z Tom'em w połowie drogi. Chwycił moją dłoń i pociągnął mnie lekko w stronę samochodu.
- Chodź, Bo.
Ale ja nie mogłam odejść. Nie w ten sposób. Harry zbyt dużo czasu spędził szukając czegoś, na co nikt nie był wystarczająco odważny, by mu dać. Miłość. Wysunęłam palce z dłoni Tom'a na co usłyszałam jak zaskoczony woła moje imię.
Nie zareagowałam. Moje ciało samo decydowało co robi ruszając szybko w stronę postaci zostawionej w całkowitej ciemności. Kaptur ponownie został naciągnięty na kasztanowe loki. Tak bardzo pragnęłam zanurzyć w nich swoje palce. Błyszczące oczy cały czas obserwowały moje ruchy. Nie było najmniejszego sensu się teraz bać. Oplotłam ręką tył jego szyi i odetchnęłam ciężko, zanim pocałowałam jego rozgrzany policzek.
Tak szybko jak do niego podeszłam, tak szybko się wycofałam wracając do czekającego Tom'a. Wyciągnął dłoń w moim kierunku z uśmiechem na twarzy. Szybko zaakceptowałam jego gest i ruszyliśmy w stronę samochodu.  Odwróciłam głowę, by ostatni raz spojrzeć na wychodzącego właśnie z mroku wysokiego chłopaka.
- Kocham cię. - powiedziałam nie wydając z siebie dźwięku.
Wyraźny uśmiech, który pojawił się na jego ustach tknął w moim sercu powiew ciepła, kiedy cichym echem powtórzył moje słowa.

212 komentarzy:

  1. Pierwsza!!! Kocham kocham kocham <3 dajjj nn :***

    OdpowiedzUsuń
  2. YEAH! Powiedział jej, że ją kocha. Lubię, jak Harry traci panowanie nad sobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwww *.* końcówka cudowna <3 chcę już nn ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie za krótki rozdział :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ja ustalam długość rozdziałów :) poza tym gdyby był dłuższy to pojawiłby się dopiero jutro :)

      Usuń
  5. Cudowny....!! Proooooosze dodaj szybko nastepny rozdzial...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie to tłumaczenie jest dobre, tyle że robisz sporo błędów ortograficznych, ale pomijając to - naprawdę dobra robota. Tylko rozdziały mogłyby się pojawiać bardziej regularnie.
    @luveonika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ortograficznych? serio? myślałam, ze interpunkcyjnych, ale spoko. Może robię ortograficzne a program mi nie podkreśla, co jest mało prawdopodobne, ale cóż :/ z całego serca przepraszam. <3

      Usuń
    2. W kilku pierwszych rozdziałach pisałaś na zmianę na prawdę i naprawdę xd lecz to ta druga wersja jest poprawna xd

      Usuń
  7. AFGFWGOIUVVVNMPLPEWQDCCXZSADSSFHUFEHUBSWQHNNNZRYIKNSWFVNMPPTWWDVBBBHFDSFVGRQWWUONBVDR TYLE W TEMACIE

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DAWAJ KOLEJNY ROZDZIAŁ, PROSZEEEE NIE CZEKAJ 2 KOLEJNYCH DNI, ZAJEBISCIE TŁUMACZYSZ PROSZEEEE

    OdpowiedzUsuń
  9. och, w końcu to sobie powiedzieli! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. aż nie wiem co napisać, niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ mnie wryło. *.* bionewxonxo. < 3

    OdpowiedzUsuń
  12. awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww tyghbserxdcfhvb *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem co napisać :o
    rozdział zajebiście przetłumaczony <3
    dziękuje.
    czekam na następny. @wyrcia x

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow nie wiem co napisać, tyle uczuć i emocji w jednym rozdziale. Będzie o czym myśleć przed snem :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kigjreiyhjer też Was kocham *-*
    Harry kocha Bo. kocha ją.
    Bo kocha Harrego. kocha go. aww jak słodko.
    Harry ogarnij te napady agresji bo ja też się Ciebie boję.. Chociaż nie dziwię Ci się ani trochę że chciałeś go zabić. jaiohrjaoureio nie wiem co jeszcze napisać. chyba tylko to że Cię kocham że to tłumaczysz, będę Ci to powtarzała przy każdym rozdziale. aww wszyscy się kochamy.xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA TEŻ WAS WSZYSTKICH KOCHAM! QKIJDEFRDJSKMHFVBCDJMSXKJNRFH. JEZU TAKI PIĘKNY ROZDZIAŁ. URANIAM ŁEZKĘ Z EMOCJI TEŻ! XD

      Usuń
  16. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO *o*
    nie wiem co powiedzieć (napisać) więc wyrażę swoje wszystkie emocje popularnym, wyrażającym więcej niż 1000 słów: ncowiehfiwehfiwebfiqwebfcjhbsdciuerhfnfcjsdkbcureihbfkjdsbfreiuhbvfksdj...
    Zajebiste, po prosty zrzuciłaś mnie z nóg!
    Tak się zastanawiałam czy dzisiaj dodasz i już miałam wyłączać komputer ale coś mnie powstrzymało i kazało jeszcze raz sprawdzić zakładki i... okazało się, że dobrze zrobiłam ^^
    KOCHAM CIE ZA TO TŁUMACZENIE!!!
    bez Darka moje życie nie stało by się jeszcze piękniejsze a myśli i skojarzenia bardziej zboczone XD
    Dziękuję Ci za to! <3
    Pisz szybko następny, bo nie wytrzymam nerwowo :))))
    Powodzenia!
    Lottie♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ZAJEBISTE ... !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na next *_* zajebiste <3 kocham Cię *_* mncsjczbhiuswhb <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Az mi lezka poleciala, serio, tu wszystko jest tak pieknie opisane i mi slow juz brakuje, Jest to jedno z NAJLEPSZYCH opowiadan jakie czytalam, tyle emocji no i oczywiscie Harry w koncu powiedzial szczerze ze ja kocha :') SWIETNE <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, ojej, ojej. I jak ja mam teraz zasnąć. Kto mi da takiego Harrego. Wydaje mi się że po przeczytaniu tefo rozdziału zdecydowanie 90% mężczyzn nie ma u mnie cienia szansy, bo będę czekać na tego jedynego Harrego. Który będzie agresywny, ale jednocześnie niesamowicie niesamowity (cokolwiek by to znaczyło). Ten rozdział był po prosty wspaniały i z niecierpliwością będę czekać na kolejny :3 A po poprzednim uważałam że opowiadanie robi się nudne. Nonsens :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po poprzednim ? o.o przecież tam też były emocje xD

      Usuń
  21. BOŻE POPŁAKALM SIĘ , UWIELBIAM CIĘ ! CZEKAM NA KOLEJNY

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezu, ja tu ryczę to jedwn z lepszych rozdziałow, tyle emocji boze ahsgfajjs kocham ich, wreszcie.sie.pogodza, wyznali sobie miłosc ahahshhs krzyczę
    To było strasznie słodkie, jak ja marzę o takim harry'm dla siebie boze
    Adhjs serio ryczę, omgg, feelings
    Kocham cie za to, ze ta swietnie to tlumaczysz
    Juz nie.moge sie doczekac nastepnego rozdziału
    Co tam test z matmy kiedy mam tutaj taką dawkę uczucia, az sie trzęsę

    OdpowiedzUsuń
  23. boziu ! *.* popłakałam sie !!! < 333 KOCHAM CIE ! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten rozdział.. Ten blog.. To wszystko.. To jest wspaniałe..

    Naprawdę.. Dziękuję, że tłumaczysz to opowiadanie.

    Jesteś cuuudowna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę dziękuję, ze czytacie :) xx

      Usuń
  25. AWWWWW TO BYLO TAKIE SLODKIE HSJSNSOSNXOSHSISJSWNISENJDSNSKSJSOJD ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurwa.
    wyobraź sobie takie coś: trzęsący się ziemniak na skórzanym krześle obrotowym, a z jego czarnych oczu [rozmazany tusz] lecą łzy XDD koszmar.
    chciałabym, żeby kiedykolwiek komuś tak na mnie zależało. tak, że byłby gotowy zabić, aby mieć pewność, że będę bezpieczna.
    pierwszy raz chcę, aby to opowiadanie się jak najszybciej skończyło. nie wytrzymam tego psychicznie.
    napiszę później więcej,teraz nie dam rady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahhaha, rozdział rozdziera emocjonalnie widzę xD <3 luv ya

      Usuń
  27. O mój Boże....Harry... to co on ze mną wyprawia powinno być zakazane. Co za emocje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem my, młode dziewczyny się naczytamy takich rzeczy i o dziwo nie umiemy znaleźć odpowiedniego chłopaka... xD Taki nasz los Directioners..

      Usuń
  28. "Nie chciała żebym ją dotykał." Jak to przeczytałam, zaczęłam się tak śmiać, z myślą " CO ZA DEBILKA! TO HARRY STYLES! HELLO" no ale nic.xD Fajnie.xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja pierdziele!!!! Kocham Harrego!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. jezu jezu jezu... to jest taki śliczne... nie ułoże sobie życia

    OdpowiedzUsuń
  31. O KURWA, NO NIE MOGĘ JA PIERDOLE, KOCHAM TEN ROZDZIAŁ, TE EMOCJE LAKHFAKJSHFAL , KURWA, SORY NIC NIE MOGĘ INNEGO Z SIEBIE WYDUSIĆ, CIEKAWE CO BĘDZIE W NN, TO NA KOŃCU BYŁO TAKIE SŁODKIE, AŻ SIĘ TRZĘSĘ Z TEGO WSZYSTKIEGO, KURWA NO! NIGDY NI ZNAJDĘ TAKIEGO O .DOBRANOC.

    OdpowiedzUsuń
  32. matko, nie zasne dziś.
    jakie to piękne i ile emocji. brak słów po prostu na to wszystko i na to jak to opowiadanie na mnie oddziałuje.. <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak bardzo sobie niszczę życie, czytając to...

    OdpowiedzUsuń
  34. czasami nie daję sobie rady z tym wszystkim, to jest tak wspaniałe że no nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja pierdole. Dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  36. OMG OMG OMG BRAK SŁÓW, ZAPOMNIAŁAM JAK SIE ODDYCHA, ON JĄ KOCHA, ONA GO, KONIEC ZAJEBISTY, CHYBA UMARŁAM, CAŁA SIE TRZĘSE, JA PIERDOLE, ROZDZIAŁ JDSLJNDLDKDSDSKNSDNKD ŻE AŻ DKNDKDNKDNKDNKND, DAJCIE MI TAKIEGO HARRY'EGO BOŻE MAMO. SKDNDSDNDDKD WYOBRAŹ SOBIE MNIE RYCZĄCĄ TERAZ BO KURNA AŻ AKSDNDBSKBJDDBKJ THE BEST ROZDZIAŁ EVER.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE PŁAAACZ! RUSZAJ W ŚWIAT SZUKAĆ SWOJEGO HAROLDA! :) <3

      Usuń
    2. AAAAAAA I JESZCZE MI ODPISAŁAŚ, CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ?! I'M DONE. JAK TU KURNA PISAC EGZAMINY JAK W DARKU TAKIE RZECZY SIE WYCZYNIAJĄ. JADE DO PSYCHIATRY. CZAS NAJWYŻSZY.
      btw.mam dwa zaproszenia na wesela z osobami towarzyszącymi, a wiec Harry KUPUJ GARNITUR! jezu. i jeszcze to tło. mój mózg wysiada.
      Kocham cie dziewczyno :D

      Usuń
  37. No i ja umarłam !! O boże jakie to piękne.. Też bym tak chciała ja Bo *-* Japierdziele kocham Darka <3 czekam na kolejny rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Jej jej jej !!!!!! Ja się zaraz popłacze on to powiedział !!!! I ona też gdjjcfkdbucjtjhnjfnjfnhvj nie mogę doczekać się co będzie dalej jesteś cudowna że to tłumaczysz no poprostu kocham ciebie i Harrego aaaa...

    OdpowiedzUsuń
  39. Awwww jakie to piękne. Bo i Harry hheeksjggjsg<3

    OdpowiedzUsuń
  40. W końcu jej to powiedział!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochammm awwwwww wiecej proszeeee!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja mina jest bezcenna, a komentarz ... chyba zupełnie niepotrzebny. :')
    Pozdrawiam.
    Beata

    Ps: Mówiłam że ją kocha! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. JA JUŻ CHCE NOWY ROZDZIAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DZIĘKUJEMY CI BARDZO,ŻE TŁUMACZYSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    CHYBA NAJBARDZIEJ SIĘ TROSZCZYSZ O CZYTELNIKÓW BO TAK SZYBKO DODAJESZ ROZDZIAŁY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  44. calą noc czytałam do 45 roz. DARKA, i dzisiaj czekałam cały dzień na 46. mój komentarz jest zbędny.

    OdpowiedzUsuń
  45. asdfghgjfskmabhfafhdjskma jeeeeeeeejciu, nie umiem nic sensowniejszego napisać. wreszcie powiedział jej to i sam ogarnął, że może ją stracić.

    OdpowiedzUsuń
  46. Awwwwwww ;3 to jest zajebiste <3
    Kocham, kocham, kocham !! :D
    Błagam Cię, przetłumacz i dodaj szybko następny !
    #muchlove

    OdpowiedzUsuń
  47. JEZUS MARIA, TO JEST PIĘKNE <33
    Jak Harry wyznał Bo miłość, poczułam się trochę jak ona, bo serce mi stanęło, a kot dyszał w policzek xD
    Piękność tego rozdziału prawie całkowicie odebrała mi umiejętność składania zdań, więc pozwolisz, że już skończę wypowiedź. Weny, czasu i chęci na tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leżeeeeeeeeeeeeeeeee xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kot dyszał w policzek hahhahahahahahahahahaahhahahahahaahahahahahha xD

      Usuń
  48. omnom nom nom *___* Harry w końcu wziął się w garść. na reszcie, bo miałam ochotę go skrzywdzić :) i w dodatku kocha ją :) a już zaczęłam tracić nadzieję ;/ cały czas jak czytałam, to miałam palce zaciśnięte na łóżku :D kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  49. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kocham!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejciu zakochalam sie w tym rozdziale!! On jest poprostu fhtdvhffvdguncfbvyncth!! Kocham cie!! ; ** < 33

    OdpowiedzUsuń
  51. Ugr... Te 'komementarze' typu "Dawaj nastepny", "Kiedy nastepny?" dobijaja nawet mnie. Nwm jak ty sobie z nimi radzisz ale cie za to podziwiam <3
    Wracajac do rizdzialu.... Handjckdnshdjskdndjkdjxjdkdjdosnd chyba umieram! Tak dlugo na to czekalam! W koncu jej to powiedzial. Teraz wedlug wszystkich praw natury powinno byc tylko lepiej ale znajac to opowiadanie i autorke zaraz cos sie zpieprzy a ja znow popadne w depresje :c Nienawidze tego... kogo ja oszukuje?! Kocham to opowiadanie, kocham ciebie, kocham wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mwahahahhaha xD ja też Cię kocham! <3
      co do komentarzy to zatanawiałam się czy nie wyłączyć możliwości komentowania z anonima, bo to głównie w nich takie pytania xD ale potem doszłam do wniosku, ze nie miałabym możliwości czytania takich cudnych komentarzy jak Twój na przykład i się poddałam :) Dziękuję! :) Xx

      Usuń
    2. Awwwwww... Wzruszylam sie przez ciebie <3 XD Nie mam rzadnego konta dzieki ktoremu moglaby nie walic z anonima ale uwierz, gdybys wylaczyla ten sposob komentowania, zalozylabym go specjalnie dla ciebie :** (ach, ja - lizus XD)

      Usuń
    3. tylko że większość osób piszę z anonima <3 jak na przykład ja :)

      Usuń
  52. więc .. natknęłam się na Dark'a nie dawno. z początku nie chciałam czytać, ale mówię - 'zobaczę' i .. boskie !
    JA CIĘ KURWA KOCHAM ZA TO, ŻE TY TO TŁUMACZYSZ ! PO PROSTU WIELBIĘ !
    CAŁOŚĆ PRZECZYTAŁAM W 2 DNI, WCIĄGA JAK CHOLERA !
    UWIELBIAM CIĘ ZA TO TŁUMACZENIE !
    przejdę do opisania rozdziału .. po prostu ... JHDJASHDASUJDHNXAJSDGHWUAQGYUHJASCBSAJVNBASMNCFASDKJNASKCNASHJCVBSJKDFHGASDUJHKASCB ASKJVBASHJKDFWASUJCNKASVNASJDFHEUASKJCSNJAKBWSFUJCBE !!!
    KURWA JAKIE TO JEST PIĘKNE !
    WSZYSCY SIĘ KOCHAJĄ ! JA TEŻ CIĘ KOCHAM !
    BO .. HAZZ .. NO KURWA, NORMALNIE AJSDHUIDJAWSBCKJFBWSJDKNBAKJC ..
    DZIĘKUJĘ !!!
    Alex :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahhahahahha xD UWIELBIAM CZYTAC WASZE KOMENTARZE XD SIEDZE I PLACZĘ ZE ŚMIECHU BO REAKCJE SĄ DOKŁADNIE TAKIE SAME JAK JA CZYTAŁAM ORYGINAŁ XD CZYLI NIE JEST ZE MNĄ AŻ TAK ŹLE XD udzielił mi się caps LOL no i witam nową czytelniczkę! :) xx

      Usuń
  53. Awww. Nie lubię 1D, ale Harry jest tu naprawdę cudny <3 Jak słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie wiem co ja zrobię jak to opowiadanie się skończy, chyba będę czytała je od nowa i od nowa i tak cały czas :P

    OdpowiedzUsuń
  55. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. AAAAAAAAAAAAAAA tak długo na to czekałam *________*
    emocje kurde jak nie wiem co! myślałam, że zejdę na zawał, taka ekscytacja!
    wdech. wydech. wdech. wydech.
    aaaaaaaaaaaawwwwwwww *-* :3
    dziękuję, że tłumaczysz <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała przyjemność po mojej stronie :) x

      Usuń
  56. hejj mam pytanko :)
    ile Bo ma lat?

    OdpowiedzUsuń
  57. EMOCJE EMOCJE I JESZCZE RAZ EMOCJE
    Łzy po prostu same mi z oczu płyną ;)
    Boże to jest cudowne, kocham tego bloga i Ciebie za to, że to tłumaczysz ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. kocham ten rozdział<3
    - kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeju jaki słodki rozdział ale tylko momentami harry jest mega kiedy sie wkurza <3 no i w końcu wyznali sobie miłość po prostu dfjdjkfjhjrfpediufdbbhncjhsdaoifopfpfjnnjefdjfujioeprkiuojfdigjdrowqifpkjhcgfjfdkkwpoikujkjuc kiedy następnyyyyy? <3

    OdpowiedzUsuń
  60. KURWA KIEDY KOLEJNY? BŁAGAM DAWAJ BO JA SPAĆ PO NOCACH NIE UMIEM.

    OdpowiedzUsuń
  61. !Jeeezuuu cudoo *_* kiedy bd następny rozdział? <33

    OdpowiedzUsuń
  62. http://ask.fm/HarryStylesDarkPL odpowiadam na pytania jako HARRY Z DARK'a zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Boże, nie jestem tego nawet w stanie skomentować... Umarłam. Co taki zwykły fanfiction może ze mną robić...+ świetne tlumaczenie! Xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, chyba raczej niezwykły XD <3

      Usuń
  64. U M A R Ł A M !

    OdpowiedzUsuń
  65. mam takie jedno pytanie. czy mogłabym prosić o takiego prywatnego Darka? :)
    dajcie mi go, noo!

    @anitka_1D
    http://welcome-in-tomlinsons-house.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny boże gddbddgbjgdsc świetnie tlumaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  67. jrfgbhevbibuotvbqbuwvt ja pierdoleelelelel*.* nie ogarniam tego cuda, kocham to! szybko kolejny prosze proszee ! kocham ich <3

    OdpowiedzUsuń
  68. nooo wkońcu ich relacja wrociła do normy, ostatnie rozdziały to była męczarnia dla mnie, nie mogłam się z tym pogodzić haha ale już jest ok! no kocham ich :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Żenująca koncówka, mogłoby byc coś bardziej oryginalnego ;///
    CZEKAM NA HEJTY :*

    OdpowiedzUsuń
  70. ja pierdole. Nie wiem co powiedzieć. *-* Przez cały czas Miałam łzy w oczach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo pomyślałam jak przeczytałam ten rozdział

      Usuń
    2. ja tak samo. nie plakalam, ale lzy caly czas mi sie nabieraly do oczu, dopiero kiedy skocznyclam zdalam sobie z tego sprawe. btw to jedyny fanfic ktory tak przezywam, tak sie wzruszam, ciesze lub zloszcze razem z bohaterami. jesli macie podobne blagam dajcie link!

      Usuń
  71. Kocham tego bloga, Kocham to opowiadanie, Kocham Harrego Bo i Ciebie za to że tak Świetnie tłumaczysz <3 Aaa powiedział jej ze ja Kocha snekebvzjsmdkdbdvd *_* Niesamowity Słodki rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Niedawni zaczęłam czytać Darka i przeczytałam w kilka dni. Boże, uzależniłam się od tego ff. Żyję tym bardziej niż własnym życiem... A ten rozdział, BOŻE JHKLSDFHKLJASDHFAKSDJFHASKLGSDKJALFDKSGJ, wspaniały. Popłakałam się jdhsaglgksgas cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  73. Może wiesz ile rozdziałów do końca ?

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja pierdole. Ile razy można zapytać "kiedy następny?" ?! Ludzie ogarnijcie się -,- . Dziękuję, dobranoc.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  75. o ja pierdole..... - to jest wszystko co mogę w tej chwili powiedzieć.
    Ja się tylko cieszę, że zmyłam makijaż zanim zaczęłam czytać, bo nawet nie chce sobie wyobrażać jakbym teraz wyglądała z tuszem na całej twarzy.
    On ją kocha, ona go kocha - jestem w niebie <3

    Dziękuję.Nie mogę się doczekać kolejnego :)xx

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestes kochana czytam jeszcze kilka takich opowiadan ale ty bijesz ich na glowy i dodajesz najczesciej rozdzialy. Kocham cie jestes wspaniala. Mam jeszcze pytanie ile to ma rozdzialow??

    OdpowiedzUsuń
  77. NIENAWIDZĘ ŚWIATA.
    POZDRAWIAM @_proudcule_

    OdpowiedzUsuń
  78. Wiedzialam, ze tak bedzie... ze jak sie dowie, to sie tak wpieni, ze bedzie tylko myslal o zemscie na S. A potem wielce jasnie pan zdziwiony, ze Bo sie boi zblizyc do niego chocby na metr... ma glupek szczescie, ze ona go kocha, bo po takiej akcji niedosc, ze wyladowalby w wiezieniu, to na dodatek z swiadomoscia, ze ona na niego nie czeka.no. Ciekawe jak to sie dalej potoczy, bo nie sadze, zeby Bo szybko zapomniala o tej ciemnej stronie Ciemnego.

    OdpowiedzUsuń
  79. OMG kocham ten dział i Ciebie za to, że go tłumaczysz <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie zasnę!!!! Takie emocje!!! To opowiadanie rujnuje mi zycie nigde nie bede miec tak kochajacego mnie chlopaka jakim jest Harry najwyzej ze mozna go gdzies kupić. Jakby ktos wiedzial gdzie to nieh od razu powie.
    Zuza XD

    OdpowiedzUsuń
  81. oczy mi się zaszkliły... faktycznie nie ułożę sobie życia, bo będę czekała ''aż Dark Hazza przyjdzie, kurwaaa''! po prostu brak mi słów, kompletnie bezsilna jestem... NIENAWIDZĘ TEGO OPOWIADANIA!

    OdpowiedzUsuń
  82. Poprostu nie wiem co napisać . KOCHAM CIĘ że to tłumaczysz , to najlepszy ff jaki czytałam.Mam teraz dość mocno zjechaną psychikę ale co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Nwm co napisac.... Odebralo mi mowe... W koncu to przyznali! W koncu powiedzieli magic ,,I love you"!!! O mamusiu!! I ten zdolowany Harry.
    -Stracilem ja.
    -Ona sie mnie boi.
    No masakra po prostu!!!
    Kocham
    Kocham
    Kocham
    I love you bejb ;*
    Czekam na next <3 (ale przecierz kazdy czeka!!)

    OdpowiedzUsuń
  84. kocham to opoeiadanie

    OdpowiedzUsuń
  85. Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Teraz To jedyna myśl w mojej głowie. xd To jest takie cudowne. Kocham Hazzę, chociaż sama czasem się Go boję... Ale wreszcie dokopał temu Scottowi i mimo, że to złe to cały czas na to czekałam, bo wiedziałam, że to zrobi xd. Kocham Bo, że mimo wszystko Go kocha. To opowiadanie jest niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  86. OOOOOOOOOOOO ZGON . Popłakałam sie na tym momencie " Powiedz to - szepnął błagalnym tonem - proszę Cię , powiedz że mnie kochasz " dfnvj *.*

    OdpowiedzUsuń
  87. Kocham to opowiaddaniee !! Zaczelam je czytac 3 dni temu i nie moglam przestac ... Wciagnelo mnie ! A co do rozdzialy to jest ZAJEBISTYY ! koncowka najlepsza! Btw ile jest rozdzialow ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie będzie więcej czy to już jest kończący ?

      Usuń
    2. autorka jest w trakcie pisania 51 :)

      Usuń
  88. Ile mam teraz miesznanych emocji... wow.. moje zycie wisi na wlosku przez czytanie tego XD

    OdpowiedzUsuń
  89. o matko matko, teraz mogę umrzeć szczęśliwa haha
    cudowny rozdział asdfghjkl. <3

    OdpowiedzUsuń
  90. Omg! Ta koncowka... da sie ja opisac tylko tak: awwwwwww <3 tak slodkie to bylo! Kocham cie i to ze dla nas tlumaczysz. Podziwiam cie xo xo

    OdpowiedzUsuń
  91. Hfvhdrgdjyfjygudafgeiyiyusy na nic wiecej mnie nie stac *.*

    OdpowiedzUsuń
  92. Ryczę też chce takiego Harrego !!
    Takiego agresywnego a zarazem anielskiego !
    Kocham cię !


    @polishcoldplace

    OdpowiedzUsuń
  93. boże dodaj szybko next , błagam

    OdpowiedzUsuń
  94. czytam go 3 raz <3 i dalej bym go jeszcze z jakieś 725628496236 razy przeczytała <3
    aaaaaaaaaaaaaaaaaa w następnym będzie CZERWONA CZCIONKA <3 :D
    nie no oby się kochali!!!!!
    ja chcę sex w następnym :D
    już długo nie było sex'u na pewno w nowym będzie.
    - JESTEM WRÓŻBITA MACIEJ - BĘDZIE SEX <3
    dobra ale tak poważnie to na prawde jestem pod wielkim podziwem bo co dwa dni tłumaczysz rozdziały, którego ja jednego bym nawet nie przetłumaczyła w tydzień, więc dziękuje Ci w imieniu wszystkich którzy nie mają kont i nie mogą podziękować i tych którzy mają konta, ale są za bardzo podekscytowani by napisać że dziękują i Ci którzy po prostu zapomnieli :D WIĘC BARDZO A TO BARDZO BARDZO DZIĘKUJEMY <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie! DZIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘKUUUUJEEEEEEEEEEEMY <3

      Usuń
  95. czekalam na moment, kiedy Hazza wyzna szczerze jakiejs dziewczynie milosc, bo jego zwiazki glownie opieraly sie na seksie. Harry sie zmienil przy Bo, mimo agresywnosci

    OdpowiedzUsuń
  96. Uwielbiam rozdziały takie jak te. Coś się dzieje, a nie tylko seks i seks. Chociaż dawno go nie było i coś czuję, że przed następnym zobaczymy czerwoną czcionkę :D

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie wiem czy ktoś się o to już pytał no ale...
    czy Dark jest już skończonym opowiadaniem czy ktoś to calutki czas pisze? :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. autorka pisze dalej, boże jacy wy niezorientowani w sytuacji XD

      Usuń
  98. nie wiem co napisać, takie emocje tutaj kjhlgfjhk
    uwielbiam Dark i Ciebie za tłumaczenie go nam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  99. Aj łana skrim and szałt! On powiedział, że ją kocha ON POWIEDZIAŁ, ŻE JĄ KOCHA(mówiłam to chyba z 69 razy XD)FJKFDGKDNGMDFM kocham DARK !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  100. CUDOWNIE!!!!!!!!!!!OLA:P

    OdpowiedzUsuń
  101. Zarówno ten, jak i poprzedni rozdział rozwalił mnie emocjonalnie! Nie jestem w stanie nic więcej tutaj napisać. To więcej niż genialne! W dodatku tak przepięknie to wszystko tłumaczysz <3 - Little Wing

    OdpowiedzUsuń
  102. zajebisty rozdział..
    ale Dark ma być mroczny wiec końcówka była chujowa jak dla mnie
    ale i tak KOCHAM i czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  103. Ile jest wszystkich rozdziałów tego opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50, w połowie maja ma ukazać się 51

      Usuń
  104. Nawet nie wiesz, ile czasu czekałam na ten rozdział. Rozumiem, że pewnie nie masz czasu na dodawanie.. więc dziękuję ci to, ze mimo wszystko to robisz. TO JEST ŚWIETNE OPOWIADANIE. *.*

    OdpowiedzUsuń
  105. Zawsze staram się opanować, ale tutaj musisz mi wybaczyć.
    DHSJDAHSSA AAAAAAAAAA POWIEDZIAŁ, ŻE JĄ KOCHA AKJAJAJJSJHHAAJSKWOWSK, BOŻE TEN ROZDZIAŁ JEST MEGA CKJDCHJKFZDXLFDNFFLDSNKKL I JESZCZE TE ROZWIANE LOKI MKFDJSHFJKDHFKJN CO SIĘ DZIEJE Z MOIM ŻYCIEM FVJDHGVJKFHFJDNDFJFN NIGDY NIE ZNAJDĘ MOJEJ MIŁOŚCI ŻYCIA CZYTAJĄC TO JFDKFJDHFKJDSDKJSHD JUTRO MAM EGZAMINY DGJASHDJSADBHS, KOCHAM TO. <3
    Przepraszam, czuję się zażenowana.
    Do kolejnego, uwielbiam cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  106. nie potrafie ogarnąć sie w tej oryginalnej wersji jak wchodze w link to nie wiem gdzie jest to opowiadanie :( pomocy

    OdpowiedzUsuń
  107. OMG ... kocham to . czytam już 3 raz i cały czas mam odmienne emocje <3

    Ogólnie to w czytanie tego wciągnęłam już parę moich koleżanek <3

    OdpowiedzUsuń
  108. [SPAM] Leighton i Blake to siostry rodem z Wolverhampton. Sąsiadki i przyjaciółki Liam'a Payne'a. Leighton rozważna lecz nieśmiała dwudziestolatka, która przyjechała do Londynu z powodu pracy oraz przyszłości. Blake szalona i odważna dziewiętnastolatka, która przyjechała razem z siostrą nie tylko za karierą, ale i za szczęściem. Co się zmieni, gdy w ich życiu stanie zespół One Direction? Co się zmieni? Czy rozkwitnie jakaś miłość, czy może będą same problemy? Dowiesz się tego czytając bloga http://horan-carter-1d.blogspot.com/.
    Gorąco zapraszam! (:

    OdpowiedzUsuń
  109. kfjhgrfjhbfvdhjbvfjhf brak słów *_______*

    OdpowiedzUsuń
  110. Nie potrafię nic teraz powiedzieć hfbjkdbgj *.*

    OdpowiedzUsuń
  111. AWWWWWWWWWW :3
    Kocham, gdy rozdział tak się kończy, no ale obowiązkowo rozróba xD

    OdpowiedzUsuń
  112. rozdział genialny oejhsdgnirekgnikrs omg *_______*

    mam taką małą uwagę co do wyglądu bloga. wszystko jest super fajnie, ale ten harry po lewej stronie jest trochę za jasny i bardzo ciężko się czyta. muszę kopiować tekst i wklejać go na worda. jakby coś się dało zrobić to byłabym bardzo wdzięczna :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda. jasne elementy mocno utrudniają czytanie ;C
      poprzednie były śliczne :3

      Usuń
  113. To jest cudowne <3 Kiedy nowy rozdział ? czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Hej. Genialne tłumaczenie. Mogłabyś mnie informować o kolejnych rozdziałach na tt? Z góry dzięki. Pozdrawiam. tt - @hideanemptyface

    OdpowiedzUsuń
  115. kc dodawaj szybko nn

    OdpowiedzUsuń
  116. AAAAAAAAAAAAAAAAA. JSHNDCJKNDHSKFCUSEJKDHCUKDH, 47! DAWAAAAJ 47! <3 BOŻE, KOCHAM TO OPOWIADANIE. <3 SPOTKAĆ TAKIEGO HARREGO, JEEEEJU *-* LUUDZIE! POWIEDZIAŁ, ŻE JĄ KOCHA, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! *_____________________* /B.

    OdpowiedzUsuń
  117. Nie mam zielonego pojęcia jak mam ruszyć się z krzesła po tym rozdziale... Jutro zaczynam próbne testy w szkole i powinnam się uczyć, ale walić to... JA CHCE TAKIEGO HAZZE!! *_* CO PRAWDA DOROBIŁAM SIĘ JUŻ MOJEGO WSPANIAŁEGO DARK HAZZY, którym jest dziewczyna, która kazała mi wejść na twojego bloga, ale CŚŚŚŚŚ.... Chciałam powiedzieć, że olewam wszystko i mimo, ze spóźniłam się trochę z czytaniem, bo wiem że dodałaś rozdział wczoraj, to TAK BARDZO CIESZĘ SIĘ, ŻE NIE MUSIAŁAM CZEKAĆ TYCH 3 DNI, BO TO ZDECYDOWANIE ZA DŁUGO I JEYYYYYY POWIEDZIELI SOBIE TO WRESZCIE *_* Tak bardzo się cieszę, że Bo nie zostawiła Harry'ego i nie pozwoliła mu myśleć, że go nie kocha!! Cieszę się bardzo!! :) Jaki świat jest okrutny, że rozdziały angielskie się kończą, nie uważasz?! Boże podczas czytania tego moje emocje były tak bardzo skrajne, że 3 razy spadłam z krzesła xDD Mam nadzieję, że nic nie połamałam xDD Ale i tak było warto, nawet jeśli xDD Kocham Cię dziewczyno :)) <33

    OdpowiedzUsuń
  118. WOW TO BYŁO ŚWIETNE SERIO AŻ NIE WIEM CO POWIEDZIEĆ UWIELBIAM TO OPOWIDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  119. KURWA KOCHAJĄ SIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (PODOBNO WIĘCEJ NIŻ 3WYKRZYKNIKI SĄ OZNAKĄ JAKICHŚ ZABURZEŃ XD)

    OdpowiedzUsuń
  120. Na początku miałam łzy w oczach ale jak tylko padło "Kocham Cię" momentalnie się uśmiechnęłam :")
    Cudowny rozdział <3
    Proszę, nie każ nam tak długo czekać na kolejny;*

    OdpowiedzUsuń
  121. zajebisty rodział <3
    a orientujesz się może (bo wiem że autorka Darka ma pisać 51 rozdział w maju) ile wszystkich rozdziałów ma być? w sensie że tak do końca? bo mi ta oryginalna strona coś nie działa, kurczę :c
    i czy będzie jakaś druga część tego, tak samo jak będzie z Dangerem?

    OdpowiedzUsuń
  122. Ile jest rozdziałów tego ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  123. Jejjuuuuuuuuu ^^ Nie no to jest poprostu zajebiste ! <3 Nawet nie wiesz jak sie ciesze ze to tlumaczysz !<3 Jak bys mogla informowac @KissNobody :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Jejjuuuuuuuuu ^^ Nie no to jest poprostu zajebiste ! <3 Nawet nie wiesz jak sie ciesze ze to tlumaczysz !<3 Jak bys mogla informowac @KissNobody :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Jejjuuuuuuuuu ^^ Nie no to jest poprostu zajebiste ! <3 Nawet nie wiesz jak sie ciesze ze to tlumaczysz !<3 Jak bys mogla informowac @KissNobody :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja nie mogę to jest zajebiste, zaczęłam to czytać wczoraj albo przed wczoraj i każdą wolną chwilę poświęcałam na to żeby to przeczytać. Świetnie że to tłumaczysz <33

    OdpowiedzUsuń
  127. Nie mam pojecia czemu ale RYCZE, RYCZE I NIE MOGE PRZESTAC RYCZEC!!

    OdpowiedzUsuń
  128. Dziękuje ci ze to tłumaczysz! Ja nie wiem co sie ze mną stanie jak Dark sie skończy ;---; Hero_Nicki

    OdpowiedzUsuń
  129. jeszcze TYLKO 3 rozdziały :( KOCHAM CIE za to, że tłumaczysz to wszystko :**** buziaki xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 kochana, 4 XD

      Usuń
    2. A no tak ^^ omg co ze mną jest?! :>

      Usuń
  130. jezu nie mogę się doczekać następnego! omg szybciej!

    OdpowiedzUsuń
  131. BOŻE, TRZY OSTATNIE ROZDZIAŁY ROZJEBAŁY MI UCZUCIA, AMEN. WIĘCEJ NIE DAM RADY NAPISAĆ

    OdpowiedzUsuń
  132. SORY ,ŻE PYTAM ALE MASZ JAKIEŚ USTALONE DNI ,CO ILE DODAJESZ NOWY ROZDZIAŁ ? A I KIEDY NOWY BO JUŻ SIE DOCZEKAĆ NIE MOGĘ assbsjhbv ? :*

    OdpowiedzUsuń
  133. Zostałaś nominowana do Libster Awards :) http://one-direction-opowiadanie69.blogspot.com/p/ibster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  134. wiem, że piszę już chyba 10 komentarz, ale kiedy następny rozdział?
    wchodzę codziennie, po kilkadziesiąt razy i nic :)
    ostatnie 300 wejść to moje, bo już nie wytrzymuję i co 5 minut sprawdzam, sory

    OdpowiedzUsuń
  135. Chce kolejny .. boze w jeden dzien no moze w dwa przeczytałam to siedziałam do 1 nad tym i czytałam a potem kolejny dzien i kolejne rozdizały ktore sprawiały , że czułam to co chciałas przekazac to co oni czuli (jezeli moge to tak nazwac ) GRATULAJCE DZIEWCZYNO PISZ ,PISZ PISZ BO TO JEST TOBIE PISANE !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mam tak samo xD co kilka minut wchodzę i takie ''kurwa no'' i wyłączam.Za 10 minut to samo xD

      Usuń
  136. MOJA REAKCUA JAK POWIEDZIAL ZE JA KOCHA "HSIWIEBFHCIF :O <3 i placz" W TYM ROZDZIALE NIE BYLO CHWILI W KTOREJ BYM NIE PLAKALA ;____; NA TEN ROZDZIAL POSZLO CALE PUDELKO CHUSTECZEK XD ALE BYLO WARTO <3<3<3<3<3 CALY CZAS MAM RUMIENCE NA TWARZY JAK MUSLE O "DARKU" AZ RODZICE SIE MARTWIA CO SIE ZE MNA DZIEJE I CZY NIE JESTEM JAKAS CHORA XD nie no zawsze spoko :P KOCHAM CZEKAM NA NASTEPNY <3
    Kasia xxx

    OdpowiedzUsuń
  137. PROSZĘ ODPISAĆ , KTOKOLWIEK :)
    ILE JEST ROZDZIAŁÓW CAŁEJ TEJ OPOWIEŚCI ?
    I CZY AUTORKA PISZE CIĄGLE KOLEJNE , CZY SKOŃCZYŁA JUŻ ?? ? ? ? ??
    PLIS ODPISZCZE ! A POZA TYM TO JESTEŚ CUDOWNA ! JA BYM NIE POTRAFIŁA TEGO PRZETŁUMACZYĆ <33333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest 50 rozdziałów i autorka pisze 51. I podpisuje się rękami i nogami pod tym, że tłumaczka jest cudowna :))))

      Usuń
    2. dziękii wielkie :D A wiesz może ile autorka ma zamiar napisać ? *,*

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia, ale sama się modlę, żeby jak najwięcej :)) Także liczę na miliony rozdziałów, nawet jak już będą po ślubie, bo ten Harry się nie zmieni przez baaaaardzo długi czas, nie ważne jak będzie się powstrzymywał xDD W ogóle wyobraziłam sobie ich jako 70-latków i wciąż są baaardzo słodcy jak do tych czas :)))

      Usuń
  138. wchodzę codziennie po jakieś 10 razy i czekam na tłumaczenie następnego rozdziału ;****

    OdpowiedzUsuń
  139. Zajebiście piszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  140. Co chwilę tu wchodzę i czekam na następny rozdział ! <3 Kiedy będzie ?

    OdpowiedzUsuń
  141. Coś czuję, że długi będzie ten rozdział, bo długo go nie ma *_*

    OdpowiedzUsuń
  142. O rany O rany o rany o rany o rany kurcze mać nie wierzę *o*

    To jedyne co mogę napisać. Wczoraj znalazłam link do tego bloga i dopiero skończyłam czytać, bo wyłączyli mi internet jak byłam przy 34 ;___;

    Wciągająca opowieść *.* Omfg jak czytałam słowa "Kocham ją" to aż się po prostu wzruszyłam to było genialne. Dzisiaj ma się pojawić nowy rozdział zgadza się? Oh nie mogę się doczekać!

    Dziękuję Ci potwornie,że to tłumaczysz! Jesteś wielka xx

    Są może możliwości powiadamiania czy jednak nie? :) (@hey_Lovatoland)

    OdpowiedzUsuń
  143. ale chciało mi się płakać, strasznie wzruszający rozdział. tak bardzo szkoda mi się zrobiło Harrego, był taki bezradny. teraz będzie już tylko lepiej. dobrze o tym wiem. tak bardzo chciałabym mu też wyznać miłość. ;'c ale niestety nigdy nie będę mogła...

    OdpowiedzUsuń
  144. AAAAAaaa... !!! Najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  145. o matko o matko o matko *.* To mój ulubiony rozdział. Przeczytałam już wszystkie i tak nie mogłam doczekać się nowego, że zaczęłam znowu czytać ten <3

    OdpowiedzUsuń
  146. aaaaaaaaaaaaaaa umrę kocham kocham , lubie to słyszeć

    OdpowiedzUsuń
  147. Znowu ryczę, wiem, wiem standard, ale nic nie poradzę.. ;)Bo jednak jest silniejsza niż myślałam, ja nie wiem czy bym się odważyła na taki gest, musiałabym dojść do siebie najpierw jak już.. :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Po raz pierwszy płakałam czytając to opowiadanie. Po prostu nie mogłam sie opanować łzy same kapały. :'(

    OdpowiedzUsuń
  149. to takie piękne i straszne zarazem..
    naprawdę ledwo oddycham..
    mam totalną pustkę w głowie..

    ajć.. łza skapła po moim policzku..
    jeszcze nie czytałam tutaj takiego rozdziału, który by spowodował moje osłupienie..

    siedzę i nie wiem co ze sobą zrobić..

    mam nadzieję, że Bo szybko dojdzie do siebie :)
    a Harry.. jaki był przerażony kiedy myślał, że ją stracił.. *__*

    no i nareszcie to powiedzieli..
    "I will give you all my heart. So we can start it all over again" hi hi ;D

    @Mo_Love_1D

    OdpowiedzUsuń
  150. Matko i córko. Zabrakło mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  151. To pierwszy blog, który wywołuje na mnie aż takie emocje.. Na żadnym nie płakałam, a dzisiaj już drugi raz nie mogłam powstrzymać łez... Nie zostało nic innego jak czytać dalej. Jestem ci strasznie wdzięczna, że go tłumaczysz.

    OdpowiedzUsuń