sobota, 11 maja 2013

Nowy fanfiction

Kochani, jak powiedziałam tak zrobiłam :) 
Zapraszam zatem na kolejny blog z tłumaczeniem :)

84 komentarze:

  1. eeeej, czemu ustawiłaś, że blog mogą czytać osoby +18? :( nie wytrzymam do końca lutego, by móc zacząć go czytać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaznaczyłam, że są treści dla dorosłych, nie ja ustawiałam granicę wieku :)

      Usuń
    2. a korzystając z okazji, że mi odpisałaś... cholernie lubię twoje tłumaczenia, bo nie dość, że robisz to bezbłędnie to jeszcze i bardzo estetycznie, co powoduje, że czytanie Dark'a jest dla mnie ogromną przyjemnością. dlatego dziękuję, że poświęcasz swój wolny czas na zadowalanie swoich czytelniczek :) co do twojego kolejnego tłumaczenia, to mówi się trudno. wytrzymam jakoś te kilka miesięcy :)
      serdecznie pozdrawiam,
      eM's :)

      Usuń
  2. jezu, czekałam aż ktoś przetłumaczy ff COLD, a ty właśnie spełniłaś moje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ej ale to chyba nie oznacza końca Darka ? ; c

    OdpowiedzUsuń
  4. a mogłabyś odznaczyć te treści dla dorosłych? Byłabym ogromnie wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś kochana! właśnie chciałam już sama to tłumaczyć, bo strasznie zaciekawił mnie ten blog, po prostu Cię ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zobaczyłam tą notkę, to zaczęłam skakać z radości :D hahaha :) ciesze się! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. odznacz te treści dla dorosłych ;) bo nie można wejść :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabyś odznaczyć, żeby młodsze osoby też mogły czytać? :D Bardzo proszę xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie.. będziesz miała mniej czytelników..

      Usuń
  9. ODZNACZ BO NIE MOGĘ WEJŚĆ :(

    OdpowiedzUsuń
  10. mam 16 lat, chce zacząć to czytać a nie mogę. Możesz odzaczyć abym mogła czytać? naprawdę chciałabym to przeczytać x

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak strasznie chcialabym przyczytac to tlumaczenie a tu granica wieku -.- zalamalam sie.

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja normalnie mogę wchodzić i czytać a mam 15 lat :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na darkside-tlumaczenie.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahshahshhahshahsah "blog może zawierać treści dla dorosłych" hahahahahahahahah będę czytać hahahahhaah <3

    OdpowiedzUsuń
  15. :(
    Nie mogę tego czytać .. Wyłącz to beznadziejne ustawienie ! Proszę !

    Zapraszam do mnie:
    http://foreveralone6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem dorosła i nie mogę czytać XD ahhHhHAHahhahah beka z życia. Gdyby moderatorzy wiedzieli z opowiadań tyle co ja ... XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ej. :c Wszyscy chcemy czytać. :< Ale i tak beka <3 Hahahahahahahaha. :* Proszę. :* Kocham,ściskam i całuję. xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. ejj wywal to ograniczenie wiekowe :c

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja mogę normalnie czytać a mam 14 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  20. aleee problem jest ;( Nie mogę wejść... Nie mam 18 lat skończonych... Możesz to odznaczyć? Bo chcę zacząć czytać, ale nie mogę wejść...;(

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam 15 a normalnie weszłam na to.

    OdpowiedzUsuń
  22. usun blokadę wiekową, bo nie moge wejsc bez wylogowywania się z konta google :(

    OdpowiedzUsuń
  23. No kurde nie moge czytać chyba że za 3 lara no. Nie fer :/

    OdpowiedzUsuń
  24. EJ a takie pytanie co to właściwie jest to COLD ? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cold to inaczej po angielsku chłodny, zimny :D

      Usuń
  25. Usun blokadę wiekową bo to jest do dupy i my nie możemy czytać jak to masz ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko fajnie, ok
    TYLKO NIE MOGĘ WEJŚĆ
    jak inni
    mam nadzieję, że to się zmieni :)
    @wyrcia xx.

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja moge wejsc :D

    OdpowiedzUsuń
  28. nie moge wejśc ale mam nadzieję że to sie zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko ładnie pięknie tylko że ja jak i inne dziewczyny nie możemy wejść. I tak jak reszta mam nadzieję że to się zmnieni

    OdpowiedzUsuń
  30. ojezu z Zaynem *.* poczytam na pewno! a i oczywiście czekam na następny darka :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wystarczy po prostu wejść na bloga bez zalogowania ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie... proste i logiczne :*

      Usuń
    2. Pierwsza mądra :)

      Usuń
    3. Haha <3

      Usuń
  32. Pierwsza myśl jak to przeczytałam-jezu,koniec Darka?Mam nadzieję że nie,bo wciągnęłam się w to.Czekam już na kolejny rozdział z przeczuciem że będzie czerwona czcionka.No i jasne że przeczytam Cold,bo zaciekawił mnie.I ten tego...ja mam taką dziwną przypadłość,że jeśli jest coś napisane,że jest od 18 lat,albo dla dorosłych,to od razu włączam.Ja normalnie kliknęłam że tak,rozumiem,i przeszło mi na bloga.a mam 15 lat xd ej,a wiecie,czy jest jakiś fanfic o Niallu tak nawiasem pytając? .xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Hunger, tutaj link: http://hunger-fanfiction.blogspot.com/

      Usuń
  33. Nominowywuję Cię do The Versatile Blogger. Nie wiem, czy bierzesz w czymś takim udział, ale Cię nominowywuję. :)


    http://sleeplikeastarinthegalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. proszę, niech to nie oznacza końca DARK'A..
    przecież to nie mogło się tak skończyć !!

    OdpowiedzUsuń
  35. o niee.... czemu koniec :( ? :((((


    zapraszam do mnie :)
    http://directionersdreamabout1d.blogspot.com/ nowy

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze wczoraj mogłam wejść na Cold naciskając, "dalej, wchodzę" czy jakoś tak , a teraz gdy to naciskam dalej wejść nie moge i jednyne co moge to "wstecz" BŁAGAM ZRÓB COŚ ŻEBY TO SIĘ NIE WYŚWeITLAŁO !!! :D Pzdr :*<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ludzie, przestańcie jęczeć że nie możecie wejść, tylko wylogujcie się z kont i będzie dobrze ;) no chyba że macie na komputerach lub w antywirusie blokadę rodzicielską, to wtedy nie wejdziecie xD

    OdpowiedzUsuń
  38. @Cold___Poland

    OdpowiedzUsuń
  39. Będzie kolejny Dark ? xx.

    OdpowiedzUsuń
  40. czy 2 opowiadania do tłumaczenia to nie za dużo? bo Cold ma 30 rozdziałów, a kolejny rozdział Dark ma wyjść w połowie maja. są to 2 aktywne powieści .Dasz sobie radę ? Trzymam za ciebie kciuki :* mam nadzieje, że nie stracisz chęci<3

    OdpowiedzUsuń
  41. CZY COLD NIE JEST PRZYPADKIEM WZOROWANE NA DARK'U ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Chce kolejny rozdział Darka on nie mogł sie tak po prostu skonczyć ..;x

    OdpowiedzUsuń
  44. Można wejść na tego bloga trzeba nacisnąć "tak, rozumiem [...]" jeśli tak się nie da to nie wiem jak to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  45. i tak tęsknię za darkiem eh

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć, zaczynam własnego bloga z opowiadaniami o One Direction. Zapraszam! http://directioner-forever-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Dark...tęsknie

    OdpowiedzUsuń
  48. To jest koniec Darka?

    OdpowiedzUsuń
  49. ejjj kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  50. Oczywiście biorę się za czytanie Twojego nowego tłumaczenia ;)
    Mam pytanko: Kiedy tu pojawi się nowy rozdział, bo normalnie wykituję?! ;3

    Kaczuszka <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Boże nie umiem życ bez niegoo ...

    OdpowiedzUsuń
  52. dlaczego mi to zrobiłaś... dlaczego DARK nie moze trwac wiecznie... dlaczego?.... mam w sobie taką pustkę. nie umiem życ bez niego... nie chcę tak... a w dodatku leczę się bo mam depresję.. więc nie wyjde z tego... Boże..... chcę żeby DARK wrócił... tylko o tyle proszę... płaczę... codziennie tutaj wchodzę i sprawdzam rozdziały... czytam te rozdziały od początku z nadzieją że 51 kiedyś sie pojawi...

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja serio nie mogę już żyć bez tego. UZALEŻNIENIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Chciałbym was wszytskich zaprosić na bloga którego tłumaczę.
    http://last-wish-tlumaczenie.blogspot.com/
    Co byś zrobiła, gdybyś została porwana przez Jasona McCann'a?
    Gdyby ktoś powiedział, że zostało Ci 7 dni życia?
    Jaka była by twoja ostatnia wola?
    Czego byś sobie życzyła?
    Lecz pamiętaj...na życzenia trzeba uważać

    OdpowiedzUsuń
  55. Gdzie jest mój kochany blog ...#pleasebackdark

    OdpowiedzUsuń
  56. czyli DARK.. skończony.. nie ma go.. o nie no proszę...powiedzcie że to żart.. :d powiedzcie.. :D UZALEŻNIENIE.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dark nie jest opowiadaniem skończonym. Tłumaczka czeka na rozdział 51, który przetłumaczy i go doda na stronę. W żadnym wypadku nas nie zostawiła i Dark'a również! Cały czas opowiadanie jest dostępne!
      Ogółem przeczytałam, że rozdział ma się pojawić ( po angielsku ) w poniedziałek, ten poniedziałek, ale jeszcze zanim zostanie on przetłumaczony.. W każdym razie ja czekam z niecierpliwością. Mam taką cichą nadzieję, że będzie czerwona czcionka ; ) Ale w sumie nawet bez niej będzie dobrze ;]
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. CZERWONA CZCIONKA RZĄDZI <3 .! XD xx

      Usuń
  57. Dotarlam do konca. Dziekuje za tlumaczenie. Teraz bede na bierzaco ... nareszcie !!! Andzia

    OdpowiedzUsuń
  58. Super że jest tłumaczenie :) A poza tym.......
    Zostałaś nominowana do nagrody liebster awards
    Więcej informacji pod postem "Libster Awards! :D"
    http://shesnotafraidbecouseonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Super! Podziwiam Cie. Niedosc ze to przetlimaczylam to zrobilas to dla nas *.* Kocham Cie ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Chcę nowy rozdział :x Proszę

    OdpowiedzUsuń
  61. http://3.bp.blogspot.com/-kXWgsMct0es/UZpan9h2xKI/AAAAAAAABZQ/PyRLSMt17l8/s1600/dark.JPG chciałam się pochwalic bransoletką, którą zrobiłam dla dziewczyny, której bardzo podobało się twoje opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Nowy rozdział noo

    OdpowiedzUsuń
  63. Kiedy nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  64. przed chwilą sprawdzałam i autorka Dark'a dodała już nowy rozdział więc musimy teraz tylko cierpliwie czekać aż zostanie on przetłumaczony :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Co zrobić, żeby to opowiadanie wchodziło? Jak niby to coś sprawdza, ile mam lat? Skanuje moje DNA z klawiatury czy jak? Serio, nigdy żadna strona nie chciała mnie nie wpuścić przy granicy +18 (no ale żeby nie było, że aż tyle ich było, tylko opowiadania...), a tu taka dupa. Nie wiem, o co biega...

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej nominuję Cię do Liebster award :) Więcej informacji na -------> http://enchanted-world-silent-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Super jest to opowiadanie!! Ile bedzie jeszcze rozdziałów??Już nie mogę się doczekać:))

    OdpowiedzUsuń
  68. czemu nie dodajesz juz rozdziałów? wersji prawdziwej autorki jeszcze niema?Napisz co tam...

    OdpowiedzUsuń
  69. Kto czytał Trouble z Zaynem? Widziałam zwiastun..Szkoda, że blog jest po angielsku. Może kiedyś przetłumaczę jak bd miała czas. Mówcie czy fajny(kto czytał).

    OdpowiedzUsuń
  70. Moglabys odznaczyc to ograniczenie wiekowe? Bo nie chce mi sie otworzyc, a po komentarzach wyzej widze, ze nie tyko ja mam ten problem. Nw jakim sposobem sprawdza, ile mam lat...

    OdpowiedzUsuń