niedziela, 12 stycznia 2014

Pytania i odpowiedzi, których Hannah udzieliła na tumblr :)

Siema, chciałam przetłumaczyć Wam trochę pytań, na które odpowiedziała wczoraj Hannah, może wtedy będziecie mieli nieco lepszy pogląd na całą sprawę, a może i lepiej poznacie samą autorkę (która jest cudną i zabawną osobą), dzięki czemu będziecie mieli trochę więcej cierpliwości :) Niektóre pytania mogą być kopnięte, ale cóż, skoro się za to wzięłam to przetłumaczę Wam wszystkie, nawet te najgłupsze, ale pozwolę sobie pominąć niektóre z tych  zawierających same pochwały i podziękowania bo wszyscy kochamy ją bardzo mocno i jest to rzecz powszechnie wiadoma :D 
ps. niektóre pytania odnoszą się do poprzednich, więc czytajcie po kolei i powinniście załapać o co chodzi :) [w nawiasach kwadratowych będą moje dopiski, jesli zajdzie taka konieczność]
Zaczynamy.


__________________________________________________

Pytanie: Golisz się?
Odpowiedź: Jedną nogę mam częściowo wydepilowaną woskiem.

***

P: Czeeeeść, spotykam się z tym gościem, którego poznałam, kiedy kupowałam choinkę :)
O: O, boziu! Udało ci się! :D

***

P: Tak, i był taki miły i w ogóle, a na końcu randki mnie pocałował. To było takie romantyczne, kiedy zapytał mnie, czy zostanę jego dziewczyną i ogólnie jest najlepszy i chyba się w nim zakochuje. I to szybko. 
O: Tak strasznie cieszę się z twojego powodu!

***

P: Hannah, kocham cie, skarbie
O: 

***

P:  Kiedy byłam mała próbowałam ukraść szopkę betlejemską z lekcji religii w przedszkolu, bo nienawidziłam swojego nauczyciela.
O: Och.

***

P: Przepraszam, ale nie do końca rozumiem czemu Harry odszedł od Bo.
O: Ma problemy z tatą i boi się, że stanie się taki sam jak on.

***

P: Czytałaś jakiś inny fanfik o 1D? Albo jakiś inny z tych najbardziej popularnych?

***

P: Zaczęłaś już pisać ten fanfik, gdzie Harry jest samotnym ojcem, czy coś takiego?
O: Część mam już napisaną, ale jeszcze nigdzie go nie publikowałam.

***

P: Udało mi się nawet z nią uciec kawałek. [To do od tego anona od szopki xD]
O: Mwahahaahahahhaha!

***

P:  Kiedyś na klasówce z angielskiego miałam  napisać recenzję książki i zrecenzowałam Dark i dostałam 4+, brakło mi dosłownie 2% żebym dostała 5. 
O: Łał! Gratuluję! :)

***

P: "Problemy z tatą" .... :(
O: :(

***

P: Który z rozdziałów Dark, albo fragmentów jest twoim ulubionym?
O: Jeszcze nie został opublikowany :) 

***

P: Znalazłaś ten perfekcyjny prezent na święta dla swojej siostry? Słyszałam, że ona kupiła ci Our Moment :)
O: Kupiłam jej ogromną ramkę na zdjęcia w kształcie serca. Podobała jej się :) Pamiętałaś!!! :D

***

P: To nie był ostatni rozdział, no nie??
O: Nope!

***

P: Nigdy nie oglądałam Supernatural ale znam Jareda Padeleckiego  bo grał w Gilmore Girls i uważam, że jest ostry. Supernatural jest trochę za bardzo straszny, dlatego jeszcze nie zaczęłam go oglądać.
O: Nie jest aż taki straszny! Uwielbiam poczucie humoru w tym serialu :)

***

P: Lubisz Little Mix? :)
O: Kocham je :) 

***

P: Podobają ci się Our Moment? Jak pachną? :)
O: Owocowo. Pachną łaaaaadnie :)

***

P: Kiedy moja mama była na pierwszym roku studiów jej nauczycielka czasem przyprowadzała na zajęcia swojego syna. Jej synem jest Jared Padelecki z Supernatural.
O: CO?!

***

P: Kilka dni temu powiedziałaś, ze nie przepadasz za owocami. A co z ciastami owocowymi?
O: Ugh, Są w nich zdechłe muchy!

***

P: Ile masz lat?
O: 21

***

P: Oglądasz American Horror Story?
O: Oglądałam kilka pierwszych odcinków.

***
P:  Podasz mi linki do wszystkich swoich fanfików?

***

P: Muszę powiedzieć ci, ze raz kiedyś spotkałam Harry'ego i kiedy przytuliłam się do niego, żeby zrobić sobie z nim zdjecie jego włosy zaczęły łaskotac mnie w policzek i jakimś cudem od razu pomyślałam o tobie i o Dark! Dodam jeszcze tylko tyle, że dobrze pachniał.
O: Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww[...]wwwwww! Ja też chcę, zeby mnie połaskotał.

***

P: Skończyłaś już Dark?
O: Nope.

***

P: Jeśli byłaby apokalipsa zombie i mogłabyś uratować tylko jednego z piątki chłopców, którego byś wybrała? :)
O: Chciałabym uratować ich wszystkiiiiiich! Ale jako pierwszego wybrałabym tego słodziaka :)

***

P: Jak to jest mieć 21 lat? Ja mam 15 i jeśli mam być szczera to jest to dość gówniany wiek.
O: To przereklamowane. Jestem zadłużona na kilka tysięcy funtów i nadal mieszkam z rodzicami. Ciesz się z bycia nastolatką!

***

P: Miałaś kiedyś jakiś sen z Harrym?
O: 

***

P: *skanduje agresywnie i z pełną pasją* HARRY I TEDDY HARRY I TEDDY HARRY I TEDDY HARRY I TEDDY HARRY I TEDDY HARRY I TEDDY 
O: 

***

P:  Po trzech latach ciągłego czekania w końcu spotkałam Harry'ego w Lonydnie (Grimmiego też!), następnym razem powinnaś wybrać się razem z nami "Polować na Harry'ego"!
O: To brzmi troszeczkę agresywnie.

***

P: Założę się, że jeśli ratowałabyś Harry'ego powiedziałby "nie, kochanie, niech inni idą pierwsi, o mnie sie nie martw". 
O: O, boże. Zawinęłabym go w koc i cały czas przytulała.

***

P: Wydaje mi się, ze Dark jest strasznie przereklamowany. Mam na myśli to, że przecież jest tyle innych fanfików, które są lepsze. Uważasz, że jesteś tu taka "sławna", że musisz aż wyłączać swojego aska, żebyś nie dostawała pytań. Wydaje mi się, ze to po prostu niegrzeczne z twojej strony względem wszystkich tych, którzy cię wspierają. Oni chcą tylko z tobą pogadać, ale jak widać ty nie chcesz gadać z nimi. Wcale nie doceniasz tego co masz. Sorry, jeśli cię uraziłam, taka jest po prostu moja opinia.
O: Zgadzam się, jest bardzo dużo fanfików, które są napisane o wiele lepiej, mają super fabułę itd. ale ja naprawdę lubię pisać i sprawia mi to taką samą przyjemność, jak ludziom czytanie. 
Przykro mi, że tak to odbierasz :( ale na serio nie o to tu chodzi. Nie jestem nawet w stanie wyjaśnić tego jak cholernie cieszę się z całego wsparcia, które dostaję od ludzi i jak bardzo jestem z tego powodu szczęśliwa.
Nie chcę, zeby ludzie myśleli, że ich ignoruję nie odpowiadając na ich pytania, kiedy po prostu nie mam dostępu do komputera, albo telefonu. Właśnie dlatego wyłączałam możliwość zadawania pytań. Niezależnie od tego co myślisz, uwielbiam rozmawiać z ludźmi! Naprawdę doceniam to, że niektórzy muszą się wysilić, żeby napisac do mnie wiadomość, bo na przykład mówią w innym języku i angielski nie jest ich językiem ojczystym. 
Wydaje mi się, że to trochę niesprawiedliwe z twojej strony, że tak mówisz. 

***

P: Ej, mam pytanie. Dark jest pisany w bardzo dobrym języku brytyjskim, więc zgaduję, ze jesteś Brytyjką? 
O: Jestem Brytyjką!

***

P: Mogę zapewnić cię, że żadna agresja nie wchodzi w grę. Harry jest zbyt piękny, żeby go uszkodzić.
O: Zgadzam się.

***

P: Łzy pojawiły się przy fragmencie "teraz nie było nikogo, kto mógłby potrzymać mnie za rękę". Będzie szczęśliwe zakończenie? Proszę, zrób szczęśliwe zakończenie. Wydaje mi się, ze Bo jest smutna i skonsternowana i samotna, to nie jest w porządku. Wiem, że to tylko postać fikcyjna, ale aż serce mnie boli. Prooooooszęęęę.
O: :(((((((((((( płakałam, kiedy to pisałam!

***

P: Byłabyś taką dobrą starszą siostrą :P
O: Też mi się tak wydaje.

***

P: Podobał ci się ten kolczyk z krzyżykiem Harry'ego?
O: Uważam, ze wyglądał z nim jak sexy pirat.

***

P: Gdzie mieszkasz? (To znaczy, gdzie w UK)
O: Anglia.

***

P:  Gdzie pracujesz?
O: Daje ludziom refundacje.

***

P: MOIM ULUBIONYM SMAKIEM LODA NA PATYKU JEST KUTAS
O: 

***

P: Nigdy nie zrozumiem tego, czemu nazwałaś główną bohaterkę Dark "Bo" ...(kiedy dodasz kolejny rozdział?)
O: Dlatego, że to imie jest troszkę inne. [bardziej orygialne] Niedługo!

***

P: Kogo wyobrażasz sobie jako Toma w Dark?
O: Colton Haynes :)

***

P: Kiedy masz urodziny?
O: W marcu.

***

P:  Ile jeszcze będzie rozdziałów Dark? Czy może 57 był już ostatnim i kolejny to będzie już druga część?
O: Jeszcze kilka rozdziałów będzie i dopiero po nich kolejna część.

***

P: Ile masz wzrostu?
O: [około] 155 cm

***

P: Do tego anona, który powiedział, ze to niegrzeczne z twojej strony, chciałam tylko powiedzieć, że to nieprawda. Nawet mimo tego, że się nie kolegujemy za każdym razem mi odpisujesz i zawsze jesteś miła i nie mogę wyobrażać sobie ciebie jak tylko dziewczyny, która stara się każdego zadowolić. Świat potrzebuje więcej takich ludzi jak ty, Hannah. Kocham cię :)
O: Sprawiłaś właśnie, ze starsznie szeroko się teraz uśmiecham. Dziękuję!!

***

P: Tak się tylko zastanawiam, czemu przestałaś pisać Dark
O: Nie przestałam!

***

P: Możesz mi odpowiedzieć superowo uroczym gifem Harry'ego??! Proszę! Xxx
O: 

P: Powinnaś napisać rozdział, w którym Harry i Bo idą na koncert Arctic Monkeys i zacznają się przytulać w środku piosenki "Do I wanna know" albo "R U mine" albo "My propeller" ;)
O: Te piosenki są zabójcze.

***

P: Plz, odpowiedź najbardziej przypadkowym gifem z Supernatural jaki masz.
O: 
["Nie zjem tego. To obrzydliwe. Zrobie z tego robakowąsy."]

***

P: Kocham cię Hannah dlatego, że kochasz Harry'ego bez względu na to, jak wygląda. Znam dużo blogów, które "kochają" Harry'ego, ale plują się za każdym razem kiedy założy bandanę na głowę, albo fedore, albo ten kolczyk z krzyżykiem... Mam przeczucie, że ty naprawdę kochasz tego chłopaka.
O: Po prostu uważam, ze jest uroczy :)

***

P: Naprawdę kocham Dark.... ale przez to w jaki sposób Harry musiał "odejść" od Bo aż się popłakałam. Lepiej jeśli do siebie wrócą, bo tak starsznie kocham Harry;ego i Bo, ze jeśli kiedykolwiek się rozstaną to będę płakać długimi godzinami.
O: Dziękuję ci tak bardzo i przykro mi, ze się zasmuciłaś:( x

***

P: Nie rozumiem, mówiłaś, ze straciłaś motywację do pisania Dark i ze pisanie tych kilku poprzednich rozdziałów sprawiło ci naprawdę dużą trudność,a  teraz ogłaszasz dalszy ciąg opowiadania?
O: Ponownie rozpaliłam iskrę motywacji! :)

***

P: Kto to "Gryles"?
O: *westchnięcie*

***

P: Shippujesz Larry'ego?
O: Naaaaaaaaaah

***

P: Harry nosi kurwa buty na koturnie, uwielbia Shanię Twain, regularnie chodzi do barów gejowskich, prowadza się z gejowskimi kolesiami, jego zainteresowanie "modą" jest aż smieszne - jeśli nadal uważasz, że Harry nie jest gejem to się o ciebie modlę.
O: *Harry, Liam i ja szukamy chuja, który mnie to interesuje*

[po angielsku mówi się "I dont give a fuck" co po polsku tłumaczymy jako "chuj mnie to interesuje". Hannah w oryginale napisała *Harry, Liam and I are searching for some fucks to give* więc starałam się to jakoś oddać, jednak nie wiem czy mi wyszło xD]

P: Uważasz, że Harry jest gejem albo bi ?
O: Bardzo bym chciała, żeby był bi

P: Kto "gra Bo?
O: Astrid Berges-Frisbey :)

_________________________________________________

NO I TO BY BYŁO NA TYLE :D
KOCHAM HANIĘ :)



116 komentarzy:

  1. To z tym chujem udało mi się zrozumieć, a skoro mi się udało to wiedz, że napewno przetłumaczyłas to dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Han jest cudowna !
    Szkoda, że nie jestem aż tak dobra z angielskiego inaczej czytałabym oryginał !
    Ona jest wspaniałą motywacją do tego aby robić to co się kocha nie bez względu na wszystko, zazdroszczę wszystkim osobom które ją znają osobiście :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w tym przed przed ostatnim powinno być "Harry, Liam i ja szukamy chuja którego to interesuje"? xD
    Ooo a więc Bo nadal gra Astrid :D Ogromnie się cieszę, że wciąż jest nią właśnie Astrid bo słyszałam gdzieniegdzie, że zmieniono aktorkę na Lucy Hale i tak jakoś dziwnie było mi postrzegać Bo w innej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam coś o Barbarze Palvin

      Usuń
  4. "Harry, Liam and I are searching for some fucks to give" hahahah Hannah jest świetna :D
    Dziękuję, że to przetłumaczyłaś, na pewno wielu osobom to pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znasz może jakieś polskie tłumaczenie Harry Teddy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem, to nikt na razie tego nie tłumaczy, ja o tym myślałam musze szczerze powiedzieć, ale niestety nie pozwala mi na to czas aktualnie

      Usuń
    2. Mam nadzieje że kiedyś znajdziesz trochę czasu i przetłumaczysz to dla nas albo polecisz komuś tłumaczenie :)
      Kocham was obie ( Han i ciebie ) <3

      Usuń
    3. oooo tak gdybyś znalazła troszeńke czasu byłabyś najwspanialszą osobą na ziemi :)))

      Usuń
    4. Można powiedzieć, że ja zaczynam to tłumaczyć, ale to trochę potrwa, bo muszę napisać do autorki o zgodę i oczywiście skończyć tłumaczyć przynajmniej dwa pierwsze rozdziały, aby być do przodu z tłumaczeniami i abyście nie musieli czekać.
      Pozdrawiam,
      queensunicorn.tumblr.com

      Usuń
  6. WSZYSCY KOCHAMY HANIE!!!!!! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, to przynajmniej dowiedziałam się o niej paru rzeczy, bo prawdę mówiąc niewiele o niej wiem i jest mi głupio z tego powodu :/
    Nie wiem jak odmiemiać imię Hannah xD trudno...

    OdpowiedzUsuń
  8. Hania jest super!
    Nowy wygląd....WOO!!

    Mary

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie druga częśc Darka...zgon na miejscu *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hannah wydaje się być naprawdę uroczą osobą. Co do nowego wyglądu - wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, nominowałam cię do Liebster Award szczegóły -> http://evilharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona jest CUDOWNA hahah <3

    OdpowiedzUsuń
  13. awww, jest taka kochana, tak samo jak ty x ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. są tam ze 2 moje pytania
    hhehehehehhe
    złowieszczo

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurcze, będzie kolejna część darka jak ja cie ciesze !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaah!
    Hannah jest urocza xd - 'Harry, Liam and I are searching for some fucks to give'
    Jak się cieszę, że Ciebie mamy, że nam tłumaczysz te rozdziały!
    Nie wiem jak można hejtować Hanię. ;p Po prostu szczyt chamstwa...
    Wracając...
    Po przetłumaczeniu tych pytań, dowiedziałam się nieco o autorce Dark.- Wieeelkie dzięki! :*
    Mój angielski jest słaby, tak więc nie chcę nic pisać do autorki, żeby nie wyjść na pajaca. xd Tragicznie nie jest, ale chciałabym z nią na luzie pogadać. ;c Tak więc uznaję to tylko, jako marzenie...
    Uwielbiam Ciebie, za to że wiele trudu i wysiłku musisz włożyć w tłumaczenie tego wszystkiego, i cenię to sobie ogromnie! :)
    Zapewne nie odpiszesz, bo masz wiele komentarzy, ale wiedz, że jesteś moją inspiracją... xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu *o* nawet nie wyobrażasz sobie co to dla mnie znaczy, jeśli piszesz mi, ze jestem dla Ciebie inspiracją! Nie masz pojęcia jaki mam zaciesz i czuje sie taka.... dumna xD dziękuję Ci ogromnie! :D

      Usuń
    2. Ooh! Nie ma za co! :3 Nawet nie wiesz jak ja się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam Twoją odpowiedź! To dla mnie takie...takie cudowne, że wywołałam u Ciebie uśmiech ( mam nadzieję, że bardzo wysoki ). :d Chciałabym być choć w połowie taka jak Ty! Naprawdę! :3 Ah! Brak słów, by Ciebie ocenić... *____________*

      Usuń
  17. Jeeezuuuuu Kocham tą dziewczynę *-*
    szkoda, że nie wiadomo kiedy będzie następny ;c
    nowy wygląd o.O


    http://not-the-possible-love.blogspot.com/ <------- zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju . Jeju . Jeju . ! Nie moge doczekac się 58 rozdziału !

    OdpowiedzUsuń
  19. uważam, że Hanna jest kochana i fajna dziewczyna ;)
    Ale że ma 21 lat i 155 cm? ;o wooow ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też strasznie ją lubię :D
      co do wieku i wzrostu, ja mam 23 lata i 158cm także takie chyba pokolenie karłów się wykluło w latach 90. xD Ona ma dokładnie 5'10 (jest to podane w stopach, więc trzeba było przeliczyć na cm i jest możliwość że odrobinę zaniżyłam, dlatego też napisałam tam "około".)

      Usuń
  20. A o czym w skrócie jest ten ff Harry Teddy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach. Jak ja bym chciała ją poznać. *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kto robi ci tak ładny szablon ? Ala

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra, Hannah jest niesamowita, Boże chciałabym ją osobiście spotkać, zrób coś!!! :D Tylko, że z moją angielszczyzną niezbyt dobrze D: xd
    To ona pisze więcej fanfików? Przetłumaczysz jeszcze jakiś? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hannah byłaby dla mnie idealną przjaciółką <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Sasha, jak pojawi się ten fanfic, w którym Harry jest samotnym ojcem, to podasz link do niego?

    OdpowiedzUsuń
  26. Hannah jest wspaniała!<3 Uwielbiam ją, ale wiadomo, że dla polskich fanek Darka jest jeszcze jedna osoba, która dla nas wiele znaczy czyli nasz wspaniała tłumaczka<3 napisałabym po imieniu, ale nie wiem jak maszna imię) conie zmienia faktu, że kocham Was obie! Jesteście cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Będziesz tłmaczyć kolejną część . Mam nadzieję , że tak

    OdpowiedzUsuń
  28. Hannah jest na prawdę cudowna jako autorka i zwykła dziewczyna :) xx
    Tak jak ty :) x
    Dziękuję że tłumaczysz dla nas te ff,bardzo dziękuję x

    OdpowiedzUsuń
  29. SŁYSZELIŚCIE TO!?
    DRUGA CZĘŚĆ DARK'A BĘDZIE!
    A TA SIĘ JESZCZE NIE SKOŃCZYŁA!
    ROZPALIŁA ISKRĘ MOTYWACJI!
    ZZZZZZZZZZZZGGGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNN!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ona jest taka kochana, aww

    OdpowiedzUsuń
  31. Hannah to miła i cudowna osoba i za cholerę nie rozumiem wątków do niej ._.
    Super nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, Hannah jest taka cudowna i kochana i dsfghsdhjfadf <33
    Przyjemnie się czyta jej odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję, że zdecydowałaś się przetłumaczyć te pytania x

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś nominowana do Libster Adward więcej na moim blogu http://littlethings-niallhoran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłosiłam cię do The Versetile Blogger Awards :) więcej informacji tutaj =>http://ludzizmienia.blogspot.com/2014/01/the-versetile-blogger-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  36. KURWA ZAWAŁU DOSTAŁAM JAK NOWY POST DODAŁAŚ! TY CHCESZ ŻEBYM JA ZESZŁA W TAK MŁODYM WIEKU?!?!?!?!!?

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki za przetłumaczenie tego, jesteś boska! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Zostałaś nominowana do Libster Adward, więcej na moim blogu :)) http://kolomanska11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hannah jest cudowna *.*

    http://hidden-tlumaczeniepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. genialna dziewczyna! x
    ______________
    przy okazji zapraszam do siebie x
    http://louis-tomlinson-fanfiction-chameleon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem, czy kiedyś tłumaczyłaś nasze komentarze dla niej. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś [jeszcze?] kiedyś tak zrobiła, bo naprawdę dużo zawdzięczam tej dziewczynie. Chciałabym aby wiedziała, że na takim jednym zadupiu mieszka sobie Kinga, która właśnie dzięki niej zaczęła pisać.
    Ten ff był dla mnie tak wielką motywacją, że sama zaczęłam coś bazgrać, i odkryłam w sobie talent. [Przynajmniej zdaniem czytelników xd] Pisanie sprawia mi wielką przyjemność, niedługo wybieram się do technikum polonistycznego, a po nim na studia dziennikarskie. Nie wiem jak będzie wyglądać moja przyszłość, jednak jeżeli gdzieś dojdę w życiu, to będzie to po części jej zasługa. I właśnie pisząc ten komentarz uświadamiam to sobie coraz bardziej. Naprawdę chciałabym jej szczerze podziękować, ale z moim angielskim jest bardzo [w chuj bardzo] słabo.

    A tak już z innej beczki, to pomysł z tym kolczykiem-krzyżem był dziwny. Serio, nie przestałabym ubóstwiać Harry'ego, gdyby przespał się z Kendall. Miałabym o czym rozmyślać po nocach,, ewentualnie jakieś tam małe marzenia, wyobrażenia itp.
    Naprawdę nie sądzę, aby rozmawiali o Bogu. Może i nie znam Hazzy, ale.. bez przesady. Są ciekawsze tematy :D
    I w jednym pytaniu: ''Po trzech latach ciągłego czekania w końcu spotkałam Harry'ego w Lonydnie'' NO KURWA. Ej, ja też chce tam mieszkać, i mieć choćby nadzieje, że go zobaczę. xD Rozwaliło mnie to ;( to takie dziwne czytać rozmowę brytyjek, one mają tak cholerne szczęście, że urodziły się w Anglii... cóż, ja muszę się teraz przyłożyć do języka, bo tam w przyszłości kurwa pojade! :D i będę 24 godziny na dobę przemierzać ulicę Londynu, aby go spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  42. CZUJCIE TEN SWAG DZIFFFFKI XD
    JA TAKŻE URODZIŁAM SIĘ W MARCU HAHAHA XD

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedy kolejny rozdział <3 kocham to opowiadanie! Ale oni muszą być razem:(((( proszę odpowiedź mi kiedy Next.
    Dzięki tv zaczęłam coraz częściej czytać! Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby skąd ona ma wiedzieć, kiedy będzie? Przecież ona tylko tłumaczy, a autorka pewnie też nie zna terminu -,-'

      Usuń
  44. Nie moge sie doczekac kolejnego rozdzialu:(

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy będzie ten cholerny rozdział!!??

    OdpowiedzUsuń
  46. ja też nie mogę się już doczekać ;__; aż zaczęłam wymyślać swoje opowiadanie żeby zapełnić pustkę i przy okazji zapraszam;) http://changes-can-help.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Hahaha <3 Kocham ją za to opowiadanie! Chciałabym pisać tak jak ona! Jest cudowne :) Dzięki tobie również że tak cudownie tłumaczysz :)

    WPADNIECIE DO MNIE? ZACZYNAM :)
    http://never-say-goodbye-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej :)
    Dostałaś nominację do Libster Awards! ♥ Więcej info na blogu: www.twentyoneletterstoniall-tlumaczenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuję ci bardzo za poświęcenie swojego czasu i przetłumaczenie tych pytań, wyjaśniły parę moich wątpliwości, które nie dawały mi spokoju haha :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję ci bardzo za to ze tlumaczysz! Uwielbiam cie! Jak będziesz miała chwilkę to wpadnij do mnie http://i-will-tell-you-a-story-about-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję ci bardzo za to ze tlumaczysz! Uwielbiam cie! Jak będziesz miała chwilkę to wpadnij do mnie http://i-will-tell-you-a-story-about-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Znasz jakieś tłumaczenie Stalker Styles?

    OdpowiedzUsuń
  53. wow dopiero teraz weszłam na tego bloga i przeczytałam wszystko, gratuluje tłumaczenia.
    W wolnym czasie zapraszam do mnie. Pojawił się rozdział 7. Link: i-need-friend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. dodaje 69 rozdzial, jaram sie ^^!

    OdpowiedzUsuń
  55. wooow ... świetnie przetłumaczone .. w końcu dotarłam do ostatniego dodanego rozdziału no i jestem pod wielkim wrażeniem umiejętności ... Oby tak dalej . ; ]

    [ misterioso-ff.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  56. Według mnie to troche bez sensu,żd chce się brać za 2 część Darka skoro w tak długim czasie nie może skończyć pierwszej. Dark to najlepsze fanfiction zaraz po Dangerze i ciesze sie kiedy widzę kolejny rozdział,ale wizja tego że na zakończenie tej cześci i rozpoczęcie następnej bd musiała jeszcze sporo poczekać troche mnie irytuje.
    Mimo wszystko dziękuje tłumaczce oraz Hani za kawał dobrej roboty,oby tak dalej tylko odrobinę szybciej ;)) pozdrowienia i prosze nie hejtujcie to po prostu moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej kiedy będzie kolejny rozdział?? /Mrs. Payne

    OdpowiedzUsuń
  58. Hannah jest wspaniała.
    Ty jesteś wspaniała.
    Harry jest wspaniały.
    To opowiadanie jest wspaniałe.
    jdhshfnrtfdhjfjgtmdfsdfjg


    www.teenage-dirtbag-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ŚWIETNE NOMINUJĘ WIĘC DO LIBSTER AWARD:
    http://storyaboutzaynmalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Nominujemy Cie do Liebster Award.
    Więcej o tym na naszym blogu- http://start-life-anew-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Nominuję Cię do Liebster Award! Więcej informacji na blogu: http://twobodies-onesoul-onedirection.blogspot.com/ . Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Hannah jest wspaniałą dziewczyną, czytałam jej odpowiedzi z wielkim uśmiechem na twarzy :) czekam z niecierpliwością, aż pojawi się coś nowego, bo ostatni rozdział powalił mnie na kolana i sprawił, że wciąż nie mogę otrząsnąć się po "żegnaj, piękna"

    http://fearless-fanfiction.blogspot.com/ - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Hannah faktycznie jest świetną osobą! :) Mam nadzieję, że złapie wenę i zacznie dalej pisać darka :)
    http://everything-harry-styles-fanfiction.blogspot.com - zapraszam do mnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. Next poprosze

    OdpowiedzUsuń
  65. Haha jest boska, dzięki za przetlumaczenie tego ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. zaptaszam na nowe ff dont run away nowe-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam Hanne ♥
    Zapraszam na Dangerous Angel- fanfiction z Harrym w roli głównej : http://dangerousangel-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Kurczę, nie mogę się doczekać następnego rozdziału xd

    Super, że tłumaczysz to ff :P

    ________________________________
    Zapraszam:
    http://monique-blog-onedirection-emily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Kiedy będzie ten rozdział???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania kieruj do Hannah ;) (autorka opowiadania)

      Usuń
  70. "pytanie" MOIM ULUBIONYM SMAKIEM LODA NA PATYKU JEST KUTAS oraz "Harry, Liam and I are searching for some fucks to give" wygrało, maaatko, kocham tę dziewczynę! :D
    no i Ciebie też mocno mocno, za to, że tak ślicznie nam wszystko tłumaczysz xoxo

    OdpowiedzUsuń
  71. świetne opowidanie ^^ zapraszam do mnie http://harrystylesfanfictionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Hannah (autorka opowiadań) chyba testuje naszą cierpliwość. :D nie mogę doczekać się dalszych rozdziałów! <3

    OdpowiedzUsuń
  73. matkooo ile jeszcze będziemy czekać na nowy rozdział? :(((((

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też już chcę nowy .. ;c zaraz skończę czytać colda, a potem zacznę chills, a tego pewnie jeszcze nie będzie ;c

    OdpowiedzUsuń
  75. To jest boskie Harry jest zajebisty powiedz nam jak pojawi się nowy rozdział na oryginalnym Darku POWIEDZ bo ja cię kocham za to że to tłumaczysz to jest boskie /Julcia :*

    OdpowiedzUsuń
  76. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award:)
    Po wiecej informacji zapraszam tutaj:
    http://life-for-eternity-scarlett-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Awwwwwww! Jest 58 rozdział! Hannah napisała! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  79. Pytanko gdzie Harry Styles chodził do przedszkola?

    OdpowiedzUsuń
  80. POlecam sonata-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. POlecam sonata-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. POlecam sonata-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. POlecam sonata-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. POlecam sonata-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Poda ktoś namiary na Hannah?

    OdpowiedzUsuń
  86. Przeczytałam wlaśnie dark i chcę zapytać czy bedzie ciąg dalszy? a może znasz blogi z podobnymi opowiadaniami?

    OdpowiedzUsuń
  87. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
    Postrzelony 13 Maja.
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
    czy to zbieg okoliczności?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić...
    Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje...Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się.
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  88. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
    Postrzelony 13 Maja.
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
    czy to zbieg okoliczności?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić...
    Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje...Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się.
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  89. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
    Postrzelony 13 Maja.
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
    czy to zbieg okoliczności?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić...
    Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje...Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się.
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  90. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
    Postrzelony 13 Maja.
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
    czy to zbieg okoliczności?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić...
    Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje...Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się.
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  91. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
    Postrzelony 13 Maja.
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
    czy to zbieg okoliczności?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić...
    Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje...Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się.
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  92. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
    Postrzelony 13 Maja.
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
    czy to zbieg okoliczności?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić...
    Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje...Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się.
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  93. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
    Postrzelony 13 Maja.
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
    czy to zbieg okoliczności?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić...
    Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje...Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się.
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  94. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
    Postrzelony 13 Maja.
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
    czy to zbieg okoliczności?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić...
    Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje...Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się.
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  95. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
    Postrzelony 13 Maja.
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
    czy to zbieg okoliczności?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić...
    Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje...Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się.
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  96. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
    Postrzelony 13 Maja.
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
    czy to zbieg okoliczności?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić...
    Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje...Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się.
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  97. kocham darka mega! zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń